مسی غایب بزرگ تیم ملی آرژانتین در مقدماتی جام جهانی

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ۱۵:۵۵
    کد خبر :880675
مسی غایب بزرگ تیم ملی آرژانتین در مقدماتی جام جهانی

فدراسیون فوتبال آرژانتین با درخواست پاری سن ژرمن موافقت کرد.

لیونل مسی پس از جدایی از بارسلونا روزهای سختی را سپری کرد و آغاز کار او پاری سن‌ژرمن بسیار دشوار بود. لئو پس از پیوستن به پی‌اس‌جی آمادگی لازم را نداشت و چند هفته را سپری کرد تا آماده حضور در ترکیب این تیم شود.

وی پس از آن مصدوم شد و چند هفته را به دلیل مصدومیت از ترکیب تیمش دور بود. ستاره آرژانتینی در ادامه به ویروس کرونا مبتلأ شد و چند هفته می‌شود که برای تیمش به میدان نرفته است.

سران پاری سن‌ژرمن که توقع زیادی از فوق ستاره آرژانتینی دارند، تمام تلاش شان را به خرچ می‌دهند تا مسی را به بهترین شکل ممکن برای دشوارترین مقطع فصل آماده سازند و از حضور او در ترکیب بهره ببرند.

به همین منظور به فدراسیون فوتبال آرژانتین درخواست داده اند تا از ستاره تیمشان به تیم ملی دعوت صورت نگیرد و او مدت دوهفته از تعطیلات ملی را در فرانسه سپری و ضمن استراحت، به خوبی ریکاوری کند.

به نظر می‌رسد که این درخواست باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین تایید شده و آن‌ها به دلیل اینکه صعود شان به جام جهانی قطعی شده است، تصمیم دارند در دو بازی پیشرو در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، برابر شیلی و کلمبیا، از لئو دعوت به عمل نیاورند.

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های مطرح آرژانتینی این خبر را تایید کرده‌اند و مدعی اند که لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی این کشور تصمیم دارد به برخی دیگر از ستاره‌های تیمش نیز استراحت دهد و فرصت حضور و درخشش جوانان را در دو بازی پیشرو مهیا کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید