گوشی گلکسی Y55 محصول جدید سامسونگ در راه است

    کد خبر :1048120
گلکسی Y55

هفته گذشته یک گوشی هوشمند سامسونگ با شماره مدل SM-C5560 تاییدیه نهاد نظارتی TENAA چین را دریافت کرد. اگرچه نام رسمی دستگاه هنوز تایید نشده است، گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که می‌توان آن را گلکسی Y55 نامید.

بازتاب-در حالی که گواهی اولیه TENAA اطلاعات جامعی در مورد مشخصات گوشی ارائه می‌کرد، جزئیات مربوط به طراحی آن در ابتدا مخفی ماند. با این حال، لیست اکنون به‌روز شده است تا تصاویر دستگاه را در بر بگیرد. علاوه بر این، Y55 ادعایی تاییدیه پلتفرم گواهی 3C چین را دریافت کرده که جزئیات بیشتری را در مورد این گوشی هوشمند فاش می‌کند.

طبق تصاویر منتشر شده توسط TENAA، سامسونگ SM-C5560 طراحی مینیمال را به نمایش می‌گذارد. اگرچه نمی‌دانیم نمایشگر حفره دوربین وسط نمایشگر دارد یا به صورت ناچ، اما مشاهده می‌شود که گوشی هوشمند دارای طراحی ساده است. در قسمت عقب، یک دوربین سه گانه با سنسورهای دوربین که به صورت عمودی به همراه یک فلاش LED قرار گرفتند، آشکار است. لبه سمت راست گوشی دارای دکمه تنظیم صدا و کلید پاور است. برای امنیت، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر تعبیه شد.

ناگفته نماند محصول سامسونگ SM-C5560 نیز توسط مرجع 3C تأیید شده است. این لیست نشان می‌دهد که دستگاه ممکن است از شارژ سریع 45 واتی از طریق آداپتور شارژ  EP-TA200 پشتیبانی کند. با این حال، به نظر می‌رسد که بسته خرده فروشی گوشی شامل شارژر نخواهد شد.

گلکسی Y55

طبق گواهی TENAA، گلکسی Y55 ادعایی دارای یک پنل اولد 6.67 اینچی است که وضوح +FHD و احتمالاً نرخ نوسازی بالایی را ارائه می‌دهد. این دستگاه از یک چیپست ناشناخته 2 گیگاهرتزی، 8 گیگابایت / 12 گیگابایت رم و احتمالاً یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی انرژی می‌گیرد.

برای دوربین، گلکسی Y55 ادعایی ممکن است دارای یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو باشد. انتظار رفته این دستگاه با اندروید 14 همراه بوده و از اتصال 5G پشتیبانی کند و یک اسلات کارت microSD برای فضای ذخیره‌سازی بیشتر ارائه دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید