این گوشی ارزان دارای دوربینی در سطح پرچمداران است

    کد خبر :1047911

شرکت ریلمی در نظر دارد بزودی سری ریلمی 12 پرو را با قیمتی مناسب و مشخصات کلیدی قابل توجه رونمایی کند.

بازتاب- ویدیویی با اولین برداشت از گوشی هوشمند ریلمی 12 پرو پلاس در کانال یوتیوب ایسا مارسیال مکزیکی رویت شد. دستگاه در حالت روشن نشان داده می‌شود، حتی یک تست دوربین کوچک با نمایش تصاویر و زوم وجود دارد.

دقیقاً زمان معرفی ریلمی 12 پرو پلاس گزارش نشده است، اما ویژگی‌های آن از قبل مشخص شده است. ویژگی برجسته این مدل دوربین خواهد بود: سنسور اصلی سونی IMX890 از پرچمدار Realme GT 5 Pro قرض گرفته شده است. درست بوده، در GT 5 Pro یک ماژول پریسکوپی تعبیه شد، اما در ریلمی 12 پرو پلاس این سنسور 50 مگاپیکسلی در ماژول اصلی نصب شده است.

همچنین در دوربین اصلی ریلمی 12 پرو پلاس یک ماژول پریسکوپ با سنسور 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B و یک ماژول 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض وجود دارد. دوربین جلو دارای سنسور 32 مگاپیکسلی است.

 گوشی

ریلمی 12 پرو پلاس از صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد. پلتفرم سخت افزاری بر اساس چیپ قدرتمند میان رده کوالکام Snapdragon 7s Gen 2 است، پلتفرم نرم افزار اندروید 14 با رابط کاربری Realme UI 5.0 خواهد بود. ظرفیت باتری به 5000 میلی‌آمپرساعت می‌رسد و ضخامت بدنه 8.75 میلیمتر در کنار وزن 196 گرم است.

این محصول ریلمی با قیمتی 300 دلاری عرضه خواهد شد و با توجه به مشخصات دوربین اعلامی، یک میان رده با دوربین پرچمدار تلقی می‌شود. ریلمی در نظر داشته این سری را ابتدا در چین معرفی کرده و سپس در سایر نقاط به فروش برساند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید