گوشی پوکو M4 پرو 4G با مشخصات هیجان انگیز معرفی شد

    کد خبر :891852

این شرکت که در آبان ماه پوکو M4 پرو 5G را معرفی کرده بود حالا نسخه 4G این گوشی را نیز رونمایی کرده است. علاوه بر تراشه متفاوت، این نسخه تفاوت‌های دیگری هم با نسخه 5G دارد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ نسخه 4G پوکو M4 پرو از نمایشگر ۶.۴۳ اینچی AMOLED استفاده می‌کند که جایگزین پنل ۶.۶ اینچی IPS LCD می‌شود. این نمایشگر کماکان وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی و نمونه‌برداری لمسی به ترتیب ۹۰ و ۱۸۰ هرتز را ارائه می‌دهد. پوشش گوریلا گلس ۳ و روشنایی ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ نیت از سایر مشخصات نمایشگر این گوشی هستند.

پوکو M4 پرو 4G همچنین از تراشه متفاوت Helio G96 مدیاتک استفاده می‌کند. این تراشه دارای ۲ هسته Cortex-A76 با سرعت ۲.۰۵ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 است. پردازش گرافیکی اما کماکان توسط Mali-G57 MC2 انجام خواهد شد. این تراشه ۱۲ نانومتری از نظر مصرف انرژی مانند دایمنسیتی 810 بهینه نیست اما عملکرد نسبتاً‌ مشابهی خواهد داشت.

پوکو M4 پرو جدید در دو نسخه ۶/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی با رم LPDDR4x و حافظه UFS 2.2 در کنار درگاه کارت حافظه عرضه خواهد شد. حافظه رم مجازی نیز به لطف MIUI 13 برای اضافه کردن ۳ گیگابایت رم بیشتر به نسخه ۸ گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

دوربین هم تغییر کرده است. این‌بار شاهد یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۰.۷ میکرونی هستیم. دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین‌های ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم پابرجا هستند.

این پوکو از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژر ۳۳ واتی درون جعبه استفاده می‌کند. شارژ گوشی از صفر تا ۱۰۰ درصد در یک ساعت انجام می‌شود و به ادعای شیائومی دو روز برایتان دوام خواهد داشت. از سایر مشخصات Poco M4 Pro 4G شیائومی می‌توان به جک هدفون، اسپیکرهای دوگانه، فرستنده فروسرخ و NFC اشاره کرد.

این گوشی حالا ۸.۰۹ میلی‌متر ضخامت و ۱۷۹.۵ گرم وزن داشته و استاندارد IP53 دارد. پوکو ام 4 پرو در رنگ‌های آبی، زرد و مشکی با قیمت ۲۲۰ یورو برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی و ۲۷۰ یورو برای نسخه ۲۵۶/۸ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید