رونمایی نوکیا از گوشی اقتصادی Nokia C2 2nd Editio

    کد خبر :891811

امروز شرکت HMD Global در کنار معرفی گوشی‌های C21 و C21 Plus، گوشی اقتصادی Nokia C2 2nd Edition که نسخه‌ی جدید نوکیا C2 است را نیز به همراه یک هدفون و یک ایرباد جدید معرفی کرد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ شرکت نوکیا حدود دو سال پیش از اولین نسخه‌ی گوشی Nokia C2 به عنوان یک محصول میان‌رده و اقتصادی رونمایی کرد. این کمپانی امروز نسخه‌ی دوم این گوشی را با همین نام Nokia C2 2nd Edition معرفی کرد، اما متاسفانه کمبودهایی دارد که بهبودهای آن را کاملاً پوشانده‌اند.

یکی از این بهبودها بدنه‌ی فلزی این گوشی بوده که نسبت به بدنه‌ی پلاستیکی نسخه قبلی نوکیا سی 2 در مقابل ضربه مقاوم‌تر است. اما شاید بتوان گفت این مهم‌ترین ارتقای گوشی Nokia C2 2nd Edition نسبت به نسخه اصلی بوده و از اینجا به بعد اکثر مشخصات گوشی جدید تضعیف شده است.

گوشی Nokia C2 2nd Edition دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 480 x 960 پیکسل است که نقص آن نسبت به رزولوشن 720 پیکسل نسخه قبلی کاملاً واضح است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی حاضر در Nokia C2 نیز با یک دوربین 2 مگاپیکسلی جایگزین شده، اما دوربین 5 مگاپیکسلی اصلی و فلش LED آن تغییری نکرده است.

افزون بر این‌ها، باتری 2400 میلی‌آمپر ساعتی گوشی Nokia C2 2nd Edition نیز نسبت به باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی نسخه قبل ظرفیت کمتری دارد و با یک شارژر 5 واتی شارژ می‌شود. جالب اینجاست که این گوشی یکی از معدود اسمارت‌فون‌های بازار در سال 2022 است که باتری آن به راحتی قابل دسترسی و تعویض خواهد بود. جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در گوشی جدید نوکیا حضور دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده گوشی Nokia C2 2nd Edition از یک چیپست چهار هسته‌ای جدید با فرکانس 1.5 گیگاهرتز استفاده می‌کند، اما هنوز نام و شرکت سازنده‌ی این تراشه مشخص نیست. از دیگر مشخصات این گوشی ارزان قیمت هم می‌توان به سیستم عامل Android 11 Go Edition، فناوری 4G، 1 یا 2 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و اسلات microSD اشاره کرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید