کی‌روش گفت در پرتغال یک قهرمان می‌شوی

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۱۴
    کد خبر :598783

مهاجم ایرانی تیم فوتبال ریوآوه با بیان اینکه تفکرات فنی سرمربی این تیم شبیه به تفکرات سرمربی سابق ایران است، گفت: کی‌روش به من گفت به پرتغال برو چون می‌توانم در این کشور به قهرمان تبدیل شوم.

مهدی طارمی در دیدار تیم های فوتبال ریوآوه با داس آوس در لیگ پرتغال موفق شد سه گل به ثمر برساند و همین مسئله توجه رسانه های پرتغالی را به این بازیکن در پی داشته است.

طارمی در تازه ترین گفتگوی خود درباره درخشش در این بازی گفت: ما کارمان را به خوبی انجام دادیم. اگر برنده شویم کل تیم برنده است و اگر ببازیم هم همینطور است. یک بازیکن مهم نیست. قهرمان وجود ندارد. من عملکرد خوبی داشتم چون دیگر بازیکنان خوب بودند. از این بابت خوشحالم. این شروع خوبی برای من بود. امیدوارم این روند ادامه دار باشد.

به گزارش مهر،مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در خصوص تفاوت بین فوتبال پرتغال و فوتبال آسیا یادآور شد: سرعت فوتبال پرتغال خیلی بالا است. بازیکنان خیلی خوب سازماندهی شده اند و منظم هستند و وظایفشان را به خوبی انجام می دهند. اگر سرمربی بگوید فوتبال را یکضرب یا دو ضرب انجام بدهید، بازیکنان این کار را می کنند اما در فوتبال آسیا اینطور نیست. اگر شما بخواهید دریبل بزنید، دریبل می کنید و اگر بخواهید، شوت می زنید. تفاوت در جزئیات است.

طارمی همچنین در پاسخ به این سئوال که چرا پرتغال را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده است؟ تاکید کرد: من پیشنهادات زیادی داشتم ولی کارلوس کی روش گفت که به پرتغال بیایم. کی روش گفت پرتغال برای تو خوب است چون این کشور و فوتبالش را می شناسم. به کی روش گفتم که به شما اعتماد دارم و این را امتحان می کنم. او گفت می توانی بهترین عملکرد را در پرتغال داشته باشی و می توانی در این کشور به قهرمان تبدیل شوی. برای همین به اینجا آمدم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا حق با کارلوس کی روش بوده است؟ تصریح کرد: بله حق با کی روش بود.

طارمی همچنین درباره تجربه کار کردنش با کارلوس کی روش و کارلوس کاروالیا (سرمربی تیم ریوآوه) اظهار کرد: این دو مربی شبیه به هم هستند. در اولین جلسه تمرین ریوآوه به سرمربی تیم گفتم می دانم چه می گویی چون کارلوس کی روش این تمرینات را در تیم ملی ایران برای ما انجام می داد.

طارمی در پایان گفت: از حضور در پرتغال راضی هستم. مردم پرتغال صمیمی هستند. همچنین در باشگاه مثل یک خانواده هستیم. من این موضوع را دوست دارم. این برای یک بازیکن آسیایی مهم است. اگر شما به یک کشور یا باشگاهی از غرب اروپا بروید آنها خیلی دوستانه برخورد نمی کنند و شما را نمی پذیرند. فکر می کنم اینجا بهترین جا برای من و شروع برای آینده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید