کدام گوشی های هوشمند از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند؟

    کد خبر :986600
شارژ بی سیم

تولیدکنندگان گوشی هوشمند همیشه سعی دارند، برای بهترین محصول خود تمامی امکانات و نوآوری‌ها را به کار گیرند، از این رو کمتر در گزینه‌های اقتصادی و خوش قیمت شاهد مشخصات بزرگ هستیم.

بازتاب-از جمله آنها باید به سامسونگ پرداخت که همیشه سری گلکسی نوت را با قلم و برخی ویژگی‌های منحصربفرد همراه کرد تا موردتوجه علاقمندان قرار گیرد. یکی از این نوآوری‌ها شارژ بی سیم است که امروز شرکت‌های تولیدکننده در محصولات پرچمدار و گران قیمت خود آن را به کار می‌گیرند. از این رو تصمیم داریم به گوشی‌هایی اشاره کنیم که از این قابلیت بهره می‌برند.

شارژ بی سیم

سری آیفون 14 اپل

اپل در سری آیفون 14 خود قابلیت بی سیم را گنجانده و تفاوتی ندارد که از کدام مدل خانواده آیفون 14 استفاده می‌کنید، زیرا از چنین ویژگی برخوردار خواهید شد. البته قدرت شارژ بی سیم آنها تنها 7.5 وات است و مدت زمان طولانی برای شارژ باید اختصاص داد. ناگفته نماند که اگر مگ سیف را خریداری کنید قدرت به 15 وات می‌رسد.

سری آیفون 13 و 12

شرکت اپل همانند سری آیفون 14، برای سری آیفون 13 و 12 نیز قابلیت شارژ بی سیم 7.5 واتی تعبیه کرده و افراد با خرید هر مدل این سری می‌توانند چنین ویژگی داشته باشند.

آیفون اس ای 2022

شرکت اپل حتی در گوشی اقتصادی آیفون اس ای 2022 خود نیز شارژ بی سیم گنجانده است. بنابراین افراد می‌توانند شارژ بی سیم 7.5 واتی داشته، البته خبری از مگ سیف نیست.

شارژ بی سیم

سری اس 22 و اس 21 سامسونگ

سامسونگ یکی از اولین برندها بود که قابلیت شارژ بی سیم را برای گوشی های گلکسی اس خود تدارک دید. در این بین سری اس 22 و اس 21 برند کره‌ای دارای فناوری شارژ بی سیم 15 واتی هستند و بنابراین برای شارژ به زمان بیشتری نیاز است.

گلکسی اس 21 اف ای و اس 20 اف ای

دو مدل دیگری که این قابلیت را دارند، گلکسی اس 21 اف ای و اس 20 اف ای محبوب است. هر دو از شارژ  بی سیم 15 واتی برخوردار هستند.

سری شیائومی 13 و 12

شرکت شیائومی برای سری گوشی شیائومی 13 و 12 خود فناوری شارژ بی سیم 50 واتی را تدارک دیده که نسبت به برندهای دیگر بسیار سریع‌تر است. بنابراین افراد می‌تواند در اسرع وقت گوشی موردنظر خود را شارژ کنند.

سری میت 40 و پی 50 در کنار پی 60 و میت 50

شارژ بی سیم

سری میت 40، میت 50، پی 50 و پی 60 هوآوی همگی دارای شارژ بی سیم هستند و سرعت شارژ قابل قبولی هم دارند.

تمامی پرچمداران وان پلاس

سری وان پلاس 10، 11 و 9 این شرکت از فناوری شارژ بی سیم برخوردار هستند. بنابراین باید بیان داشت که بیشتر پرچمداران و مدل‌های رده بالا هستند که از فناوری شارژ بی سیم کاربردی پشتیبانی می کنند.

در این بین اگر به دنبال یک شارژ کارآمد و راحت هستید، شارژ بی سیم کاربردی بوده اما برخی برندها به جز شیائومی فناوری شارژ بی سیم چندان سریعی ارائه نمی دهند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید