پیکسل نوت پد نام گوشی تاشو گوگل است

    کد خبر :880053

بر اساس گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌آید طراحی گوشی تاشوی گوگل بسیار شبیه به اوپو Find N باشد و با قیمتی بسیار ارزان‌تر از گوشی‌های تاشوی سامسونگ روانه بازار خواهد شد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_با انتشار دومین نسخه‌ بتای اندروید ۱۲L معلوم شده که  گوشی هوشمند تاشوی گوگل، طرحی مشابه اوپو Find N داشته و احتمالاً با نام پیکسل نوت‌پد و با قیمتی بسیار مناسب روانه‌ بازار خواهد شد.

 گوگل در نام‌گذاری گوشی‌های هوشمند خود از اعداد برای نشان دادن نسل گوشی‌ها استفاده کرده و به نظر می‌آید این رویه با عرضه گوشی تاشوی پیکسل احتمالاً تغییر کند. گوشی نوت‌پد پیکسل علاوه بر نام‌گذاری، قیمتی کمتر از گلکسی زد فولد ۳ دارد که برای یک گوشی رده‌بالا و با این مشخصات کمی غیر منتظره به نظر می‌آید.

همانطور که گفته شد نوت‌پد پیکسل با طراحی مشابه اوپو Find N عرضه می‌شود و از نمایشگر اصلی و بیرونی بهره برده و در سمت راست بدنه‌ این گوشی نیز دکمه‌های تنظیم صدا تعبیه شده است.

از نظر اندازه نیز طراحی این گوشی مشابه اولین گوشی تاشوی اوپو بوده و نسبت به گلکسی زد فولد ۳ ارتفاع کمتری دارد. البته نسبت ابعاد نمایشگر این گوشی در حالت باز شده برابر ۷:۸ بوده و این در حالی است که نسبت ابعاد گوشی تاشوی اوپو معادل ۸.۴:۹ است. احتمالاً گوگل از تراشه‌ اختصاصی تنسور که پیش از این در سری پیکسل ۶ دیدیم، در این گوشی تاشو استفاده می‌کند.

گوگل با بهره‌گیری از این تراشه قدرتمند می‌تواند قابلیت‌های بیشتری را بر روی گوشی‌های خود داشته باشد و در زمینه‌ الگوریتم‌های پردازش تصویر امکانات جذاب‌تری را ارائه کند. ناگفته نماند این تراشه از دو هسته‌ قدرتمند cortex-X1 بهره می‌برد.

گفته می‌شود که گوگل این گوشی تاشو را همانند پیکسل ۴a ابتدا در بازار آمریکا عرضه می‌کند. اگرچه پیکسل ۴a در بازه زمانی یک ماهه وارد بازارهای دیگری شد، اما انتظار می‌رود تا پیکسل نوت‌پد مدت زمان بیشتری را در انحصار بازار ایالات متحده باشد.

در انتها باید گفت احتمال دارد برنامه‌ گوگل در روند نام‌گذاری این گوشی هوشمند تاشو تغییر کند. اگرچه این گوشی از تراشه گوگل تنسور بهره می‌برد اما از نظر دوربین با گوشی‌های سری پیکسل ۶ تفاوت‌هایی داشته و از سیستم دوربین ضعیف‌تری بهره خواهد برد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید