پیوس: پرسپولیس نباید «نسف قارشی» را دست‌کم بگیرد

  • ورزشی
  • شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ۱۱:۴۳
    کد خبر :252555

«فرشاد پیوس» آقای گل فوتبال ایران در دهه 70 گفت: نسف قارشی ازبکستان تیم بسیار خطرناکی است و پرسپولیس تحت هیچ عنوان نباید این تیم را در زمین خود دست‌کم بگیرد.

فرشاد پیوس در خصوص دیدار پرسپولیس و نسف قارشی ازبکستان در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: نسف قارشی تیم کاملا متحول شده ای است و حتی توانسته در زمین خود السد قطر را از پیش رو بردارد.
وی ادامه داد: پرسپولیس در این دیدار باید ابتدا از ضد حملات خطرناک نسف قارشی جلوگیری کند و سپس بتواند از تک موقعیت های خود بهترین بهره را ببرد.
آقای گل فوتبال ایران در دهه 70 افزود: در گروه پرسپولیس سه تیم مدعی صعود قرار دارند و این موضوع کار را برای شاگردان «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی این تیم بسیار سخت کرده است.
وی تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس در چند هفته اخیر با افت نسبی که کاملا هم طبیعی بود روبه رو شدند، اما خوشبختانه پیروزی مقابل الوصل روحیه را به تیم بازگرداند و امیدوارم با برد مقابل نسف قارشی صعود خود را قطعی کنند.
پیوس در خصوص انتقادهای اخیر از برانکو، اظهار کرد: برانکو یکی از موفق ترین مربیان 20 سال اخیر پرسپولیس بوده است و انتقادهایی که از او می شود، منصفانه نیست.
وی افزود: برخی انتقادها از برانکو در خصوص ترکیب تیم بوده که در این خصوص هم باید بگویم شاید او می توانست از «محسن مسلمان» در بازی های اخیر بیشتر بهره ببرد، اما ما وظیفه داریم به نظر سرمربی تیم احترام بگذاریم و بدانیم او آگاه ترین فرد نسبت به شرایط تیم است.
به گزارش ایرنا ، آقای گل فوتبال ایران در دهه 70 یادآور شد: امیدوارم مدیران باشگاه پرسپولیس هرچه سریعتر قرارداد بازیکنان را برای فصل آینده تمدید کنند تا هواداران با نگرانی کمتری منتظر شروع فصل آینده برای تیم محبوب خود باشند.
تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز 13 فروردین ماه جاری و در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میهمان نسف قارشی ازبکستان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید