بازگشت ستاره پرسپولیس به تیم ملی

  • ورزشی
  • دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ ۱۷:۱۰
    کد خبر :983998
میلاد سرلک
میلاد سرلک در دوره دوم حضور امیر قلعه‌نویی جایی در تفکرات این مربی نداشت، اما حالا به‌طورکلی شرایط برای این بازیکن متفاوت شده است.

امیر قلعه‌نویی در ابتدای لیگ هجدهم برای دومین مرتبه به سپاهان بازگشت و تا چند هفته مانده به پایان لیگ نوزدهم هم در این تیم ماند. سرمربی این روز‌های تیم ملی در این دوره تغییرات زیادی در شاکله سپاهان ایجاد کرد و طلایی‌پوشان اصفهانی را از تیمی بحران‌زده که در لیگ هفدهم در رتبه نازل چهاردهم قرار گرفته بود، بار دیگر یک تیم مدعی ساخت.

یکی از تغییرات اجتناب‌ناپذیر امیر قلعه‌نویی در این دوره، موافقت با جدایی میلاد سرلک بود که در ابتدای فصل مجبور به عمل جراحی فتق شد و در ادامه وقتی دید جایگاه ثابتی در ترکیب سپاهان ندارد، تصمیم به جدایی گرفت و در میانه فصل به شهرخودرو رفت که نقش مهمی در مسیر فوتبال این هافبک دفاعی داشت.

توانایی‌های سرلک که در آکادمی سپاهان رشد کرده بود، در مشهد شکوفا شد و او توانست زیر نظر یحیی گل‌محمدی به یکی از هافبک‌های شاخص لیگ بدل شود و به‌دلیل دقت بالایی که در ارسال پاس در یکی از حساس‌ترین پشت‌های فوتبال دارد، سرمربی این روز‌های پرسپولیس بلافاصله پس از جدایی از شهر خودرو، سرلک را که تطابق بسیار بالایی با سبک مورد نظر او دارد با خود به تهران برد.

حالا پس از پنج سال که از ماجرای میلاد سرلک و امیر قلعه‌نویی در سپاهان سپری شده، این مربی در پستی جدید و بسیار پرچالش‌تر قرار گرفته و برای موفقیت در این مسیر شاگرد سابق خود را در اولین لیست خود قرار داده است؛ فهرستی که پس از دوران اسکوچیچ بار دیگر سرلک را به اردوی تیم ملی بازگردانده و او تولد ۲۹ سالگی خود را در فروردین ۱۴۰۲ در جمع سایر ملی‌پوشان جشن گرفت و امیدوار است در سال جدید بتواند در جام ملت‌های آسیا عضوی از تیم ملی فوتبال ایران را سرمربیگری امیر قلعه‌نویی باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید