پورشه 911 در ارتفاعات کوه های آتشفشانی

    کد خبر :951401
پورشه 911

برند آلمانی پورشه برای شصتمین سالگرد تولید پورشه 911، دو خودروی شاسی بلند ساخته و آنها را در ارتفاعات شیلی آزمایش کرده است. پورشه همیشه سعی داشته ماموریت های خاصی را عملیاتی سازد.

بازتاب-‌‌به گزارش ProCrossovers، دو پورشه 911 آزمایشی از دامنه های Ojos del Salado، مرتفع ترین آتشفشان جهان، به ارتفاع 6000 متر از سطح دریا صعود کردند. آنها بر اساس یک پورشه 911 کاررا 4 S چهار چرخ متحرک با قدرت موتور باکسر 443 اسب بخار ساخته شده اند و پیشرفت های زیادی را تجربه کرده اند.

سازنده رول قفس های مخصوص و صندلی های فیبر کربنی را نصب کرد و فاصله از زمین توسط پل های پورتال افزایش یافت. قسمت پایینی با روکش مخصوص ساخته شده از فیبر آرامید محافظت می شود.

این یک لحظه واقعا به یاد ماندنی و خاص در مکانی بود که در عین حال زیبا و بی‌رحمانه بود – فکر می‌کنم تنها ماشین‌هایی در جهان که امروز از ما بلندتر بودند هواپیماها بودند! ما نسبت به خود سختگیر بودیم و واقعاً اولین آزمون را پشت سر گذاشتیم… ما واقعاً به آنچه ماشین ها و تیم برای اولین بار توانایی داشتند افتخار می کنیم و امیدواریم بتوانیم در آینده منتظر ماجراجویی های بیشتری باشیم. راننده رومن دوما، که اکسپدیشن را پشت فرمان پورشه 911 آفرود رهبری می کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید