ویجت‌های شخص ثالث به ویندوز 11 می آیند/ ویژگی موردانتظار برای ویندوز 11

    کد خبر :912887

ردموندی‌ها قصد دارند تا قابلیت‌های کاملی را برای ویندوز 11 رقم زنند تا بتوانند نظر مخاطبان را جلب کرده و سهم این نسخه را نسبت به سایر نسخه‌ها بیشتر کنند. حال نوبت به افزوده شدن قابلیت پشتیبانی از ویجت‌های شخص ثالث رسید.

بازتاب- مایکروسافت در کنفرانس توسعه دهندگان بیلد 2022 در مورد سیستم عامل ویندوز 11 اعلامیه جالبی ارائه کرد و آن پشتیبانی طولانی مدت از ویجت‌های ایجاد شده توسط توسعه دهندگان شخص ثالث است.

در زمان انتشار، ویندوز 11 تنها از ویجت‌های مایکروسافت پشتیبانی می‌کرد و انتظار می‌رفت پشتیبانی بیشتری نیز داشته باشد، اما این شرکت تاکنون سکوت کرده بود. قبلا فقط شایعاتی در مورد چنین عملکردی وجود داشت، اما اکنون به طور رسمی تایید شد.

همانطور که مایکروسافت اشاره می‌کند، توسعه دهندگان شخص ثالث می‌توانند ویجت‌های خود را تا پایان سال 2022 به کاربران ویندوز 11 ارائه دهند. توسعه دهندگان می‌توانند با استفاده از چارچوب کارت‌های تطبیقی ویجت‌هایی را برای برنامه‌های Win32 و PWA ایجاد کنند.

ویجت‌ها پنجره‌های کوچکی هستند که اطلاعات پویا را در یک پنل مخصوص روی دسکتاپ ویندوز نمایش می‌دهند. در حال حاضر تنها 11 ویجت در ویندوز 11 موجود است، از جمله آب و هوا، ورزش، بازی، عکس، لیست تماشا، سرگرمی، ترافیک، وظایف، تقویم Outlook، ایمنی خانواده و نکات.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید