ون های الکتریکی جدید ID. Buzz فولکس واگن معرفی شدند/ون هایی با استایل جنگ ستارگان

    کد خبر :913465

ون های الکتریکی ID فولکس واگن دارای طراحی به روز و آینده نگرانه هستند و مشخصات فنی قابل توجهی برای آنها در نظر گرفته شد. برای نسخه‌های ویژه از استایل استاروارز بهره گرفته شد تا طرح جالبی پیدا کنند.

بازتاب- جشن جنگ ستارگان امسال، که در 26 تا 29 مه در آناهیم برگزار می‌شود، ون‎‌های ID فولکس واگن نیز در آنجا به نمایش گذاشته خواهد شد. Buzz Light Side Edition و ID. Buzz Dark Side Edition. دو مدلی هستند که به تازگی فولکس واگن رونمایی کرد.

مدل ID. Buzz Light Side Edition ترکیبی از تزئینات بژ با الهام از تونیک Obi-Wan Kenobi با آبی است تا نمادی از شمشیر نوری Obi-Wan و یک کروم براق در قسمت بالایی باشد و به سفینه‌های فضایی جنگ ستارگان و درویدها اشاره کند. پنجره‌ها آبی شفاف هستند و این خودرو به رینگ‌های 21 اینچی مجهز شده و دارای لوگو جنگ ستارگان هم است.

در سوی دیگر مدل ID. Buzz Dark Side Edition بر اساس نسخه کامیونی این خودرو ساخته شده است. مدلی که رنگ مشکی و قرمز داشته که رنگ دوم از شمشیر نوری دارث ویدر الهام گرفته شده و همچنین بر روی چراغ‌های جلو، سطوح پنجره‌ها و خطوط جانبی دیده می‌شود. این خودرو همچنین رینگ‌های آلیاژی 21 اینچی با نشان امپراتوری دریافت می‌کند.

این دو مدل برای فروش نبوده و تنها برای کمپین بازاریابی خود کمپانی ساخته شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید