وزیر خارجه موقت اسرائیل: همان طور که ایران و سوریه می‌دانند، حمله به حلب، کار ما بود

    کد خبر :513092
وزیر خارجه موقت اسرائیل

یک وزیر رژیم صهیونیستی به مسؤولیت ارتش این رژیم در انجام حملات نظامی به حلب سوریه اذعان کرد. در این راستا یک منبع ارتش سوریه نیز اعلام کرد، ارتش رژیم صهیونیستی دو انبار مهمات و یک کارگاه غیرنظامی را هدف گرفت.

شبکه ۱۳ تلویزیون این رژیم شب گذشته اعلام کرد، یسرائیل کاتس، وزیر خارجه موقت و وزیر مشاور در امور خارجه به مسؤولیت رژیم صهیونیستی در انجام حملات شب چهارشنبه به اهدافی در شهر حلب اذعان کرد.

این شبکه به نقل از کاتس گزارش داد، همانطور که سوری‌ها و نیز ایران می‌داند اسرائیل مسؤول حمله به حلب است و این عملیات نظامی چالشی‌تر و قوی‌تر از گذشته تصور می‌شود.

به گزارش ایسنا، این شبکه در وبگاه اینترنتی خود مدعی شده است، هفت ایرانی در این حمله نظامی کشته شده‌اند.

در این رابطه یک منبع امنیتی سوری نیز به شبکه المیادین گفت: دشمن اسرائیلی دو انبار مهمات، یک کارخانه غیرنظامی در حلب و یک کارگاه تعمیر و حفظ تجهیزات نظامی در حومه حلب را بمباران کرد.

به گفته این منبع امنیتی، دو انبار مهمات هدف گرفته شده در منطقه الشیخ نجار در شهرک صنعتی واقع شده‌اند که منطقه تماس از سال ۲۰۱۴ محسوب می‌شود.

این منبع افزود: دشمن اسرائیلی همچنین یک کارگاه حفظ و تعمیر تجهیزات و ادوات نظامی را که از سال ۲۰۱۳ در روستای تل شغیب در حومه حلب دایر است، هدف گرفت.

این منبع ادامه داد: مشخص نیست علت این حمله تجاوزکارانه به انبار تسلیحات مورد استفاده ارتش سوریه و هم‌پیمانانش چیست؟ اما دشمن اسرائیلی به دنبال پیروزی‌های خیالی از طریق این بمباران‌های کاملا شکست خورده است.

وی خاطرنشان کرد: ارتش سوریه و هم‌پیمانانش از سال ۲۰۱۴ در منطقه الشیخ نجار در شهرک صنعتی مستقر هستند.

به گفته او، ارتش سوریه متعهد به دفاع از سوریه تحت رهبری بشار اسد و فرماندهی ارتش این کشور است.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از یک منبع نظامی گزارش داده بود، سامانه‌های دفاع هوایی سوریه حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی را که برخی مواضع در منطقه صنعتی حلب را هدف گرفتند، رهگیری و چندین موشک را ساقط کردند و این حملات تنها خسارات مالی برجای گذاشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید