خط و نشان مقام ارشد دفاعی ایران برای اسرائیل

  • سیاسی
  • سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ ۹:۳۵
    کد خبر :1043710
خط و نشان مقام ارشد دفاعی ایران برای اسرائیل

سخنگوی وزارت دفاع ایران با بیان اینکه جنایت اخیر در شهادت سید رضی موسوی و بمباران سوریه نشان دهنده خصلت تروریستی رژیم صهیونیستی و نقض آشکار حاکمیت کشور سوریه است، گفت: پاسخ هوشمندانه و مقتدرانه به ترور شهید سید رضی موسوی خواهیم داد.

سردار رضا طلائی‌نیک صبح امروز -سه‌شنبه- در نشست خبری با موضوع تبیین اقدامات و دستاوردهای این وزارتخانه ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی سپاه در سوریه در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق گفت: این جنایت و بمباران سوریه نشان دهنده خصلت تروریستی جنایت پیشگی و نقض آشکار حاکمیت کشور سوریه که مستوجب محکومیت جهانی و مجازات هست و باید در انتظار تاوان عملیات تروریستی اخیر خودش باشد.

سخنگوی وزارت دفاع اضافه کرد: مهم ترین مسأله در منطقه و جهان کماکان جنگ غره و صهیونیست‌ها است. ناکامی و شکست صهیونیستها برای جهان آشکار شده است و طوفان الاقصی که نتیجه ده‌ها سال اشغالگری صهیونیستها بود از روز اول پیروز به دنیا آمد و رژیم صهیونیستی تاکنون و آینده قادر به جبران نخواهد بود. رژیم دوران سیاهی را پشت سر میگذارد.

وی افزود: در این جنگ، دو جبهه در مقابل هم قرار گرفته‌اند؛ جبهه بشریت و مقاومت پشتیبان غزه و مقاومت و آرمان فلسطین است؛ اما در مقابل و در جبهه جنایت و شکست‌های پی‌درپی، تلفات نظامیان را بدون نیل به دستاوردهای اعلام شده شاهد هستیم.

به گزارش ایرنا، سردار طلائی‌نیک تصریح کرد: این روند، شکست‌های بزرگتر را پیش روی صهیونیست‌ها را به‌وجود می‌آورد. بر خلاف برخی مواضع فریبکارانه، آمریکا در افکار عمومی و مجامع بین‌المللی شریک اصلی جنایت رژیم صهیونیستی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید