وزیران جدید سوریه برابر اسد سوگند یاد کردند

    کد خبر :430276

وزیران جدید سوریه برابر بشار اسد رئیس جمهوری این کشور سوگند یاد کردند.

به گزارش بازتاب به نقل از خبرگزاری سوریه، محمد خالد الرحمون وزیر کشور، محمد رامی رضوان مرتینی وزیر گردشگری، عماد موفق العزب وزیر آموزش و پرورش، بسام بشیر ابراهیم وزیر آموزش عالی، سهیل محمد عبدالطیف وزیر کار و مسکن، ایاد محمد الخطیب وزیر ارتباطات و محمد معن زین العابدین جذبه وزیر صنایع برابر رئیس جمهوری سوریه سوگند یاد کردند.
پس از ادای سوگند قانون اساسی از سوی وزیران جدید، نشستی میان اعضای کابینه و رئیس جمهوری سوریه برگزار شد و وی با اشاره به اولویت های آینده دولت، از مقابله با فساد به عنوان مهمترین این اولویت ها نام برد.
وی گفت: اگر چه مجازات شخص فاسد امری ضروری است اما مهمتر از آن پیشگیری و بازدارندگی است و پیشگیری باید از امور زیربنایی، ساختارها و نهادها و قوانین آغاز شود.
رئیس جمهوری سوریه با بیان اینکه بخش اعظم فساد ناشی از خلاء های موجود در قوانین است، خاطرنشان کرد: همه وزارتخانه ها باید به منظور یافتن موارد استثنایی قوانین با هدف لغو کلی آنها اقدام فوری انجام دهند.
وی همچنین گفت که همه وزیران باید به منظور دستیابی به نتایج سریع و قابل ملموس برای شهروندان، گام های فوری بردارند.
رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد که نه تنها شخص فاسد باید تحت پیگرد قرار گیرد بلکه زمینه فساد نیز باید از بین برود.
اسد گفت: مردم سوریه و در صدر آنان نیروهای مسلح صبر و فداکاری کردند و حق همه کسانی که بردباری و صبر کردند این است که نتایج آن را ببینند و باید کاری کنیم که آنها نتایج صبرشان به‌ویژه در زمینه مبارزه با تروریسم را مشاهده کنند.
رئیس جمهوری سوریه دوشنبه گذشته در چارچوب ترمیم کابینه این کشور، دستور تغییر 9 تن از وزیران دولت را صادر کرد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید