حمله به پایگاه نظامی آمریکا در سوریه

  • سیاسی
  • سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۱۱
    کد خبر :1034566
پایگاه نظامی آمریکا در سوریه

شبکه المیادین به نقل از منابع مطلع در این باره اعلام کرد: پایگاه نظامی آمریکا در شهر الشدادی در جنوب حسکه واقع در شمال شرق سوریه هدف حمله راکتی قرار گرفته است.

تا این لحظه هیچ طرفی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است اما مقاومت اسلامی عراق پیشتر مسئولیت تمامی حملات هفته‌های اخیر به پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق را بر عهده گرفته بود.

پایگاه عین الاسد در استان الانبار نیز دوشنبه شب و صبح امروز (سه‌شنبه) هدف حمله پهپادی و راکتی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته بود.

در همین پیوند یک مقام آمریکایی اذعان کرد: روز گذشته نیروهای ما در پایگاه عین الاسد در عراق هدف حمله راکتی قرار گرفتند و در این حمله ۱۰ سرباز مجروح شدند.

در روزهای گذشته پایگاه‌های نظامی ایالات متحده در عراق و سوریه در چندین نوبت هدف حملات پهپادی، راکتی و موشکی رزمندگان مقاومت قرار گرفته‌اند.

مقاومت اسلامی عراق به دنبال جنایات و حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه و حمایت واشنگتن از این حملات بارها به آمریکایی‌ها هشدار داده بود که پایگاه‌های این کشور را در منطقه مورد هدف قرار خواهد داد.

معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) به تازگی اعلام کرد که تعداد حملات به نیروهای آمریکا در عراق و سوریه به تلافی بمباران نوار غزه از سوی (رژیم) اسرائیل به ۵۸ بار رسیده و واشنگتن به این حملات در صورت ادامه، پاسخ خواهد داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید