واکسیناسیون عمومی با واکسن برکت از خرداد ماه

    کد خبر :813295
واکسیناسیون عمومی با واکسن برکت

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام درباره تولیدات واکسن کووایران برکت و نتایج مطالعات آن توضیحاتی داد.

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعا ۵٠ درصد از مطالعه فاز سوم واکسن کووایران برکت به پایان رسیده است.
او بابیان اینکه ما تعداد زیادی واکسن را تولید کردیم که به محض مجوز وزارت بهداشت برای تایید واکسن، آن را به وزارت بهداشت تحویل می‌دهیم، گفت: در سه فاز مطالعاتی نتایج خوبی مشاهده شده است.

مخبر ادامه داد: ان شالله در خرداد ماه واکسیناسیون عمومی با تولیدات ستاد اجرایی محقق خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: یکی از مهترین مواردی که در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام موضوع عدالت آموزشی است.

او با بیان اینکه در ستاد اجرایی فرمان امام به دنبال الگو سازی در بخش سخت افزاری و نرم افزاری هستیم، گفت: تاکنون دو هزار مدرسه در سراسر کشور ساخته شده است.

مخبر بیان کرد: تا پایان سال هزار مدرسه کانکسی به مدرسه ثابت تبدیل خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بیان کرد: در حوزه سخت‌افزاری با کار‌های صورت گرفته معضلات ناشی از کرونا در حوزه آموزش برطرف خواهد شد.

او با بیان اینکه در حوزه نرم‌افزاری با همکاری‌های شرکت‌های دانش بنیان و همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش مشکلات دانش‌آموزان مناطق محروم برطرق خواهد شد، ادامه داد: ۶۰ درصد از مدارس ساخته شده در مناطق محروم هستند و تمرکز ما ساخت مدارس و فراهم‌سازی امکانات آموزشی در مناطق محروم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مخبرگفت: یک میلیون دوز واکسن کوو ایران برکت تا ابتدای خردادماه تولید و درشرایط ویژه نگهداری می شود.

مخبرتصریح کرد: ظرف یکماه آینده تولیدات واکسن را به ۵میلیون دوز می رسانیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید