هوآوی در سال 2023 از نظر مالی گل کاشت

    کد خبر :1045886
هوآوی

هو هوکون، رئیس دوره‌ای هوآوی، در سخنرانی سال نو خود پیامی از انعطاف‌پذیری و خوش‌بینی پیرامون عملکرد شرکت ارائه کرد.

بازتاب-پس از چندین سال پیمایش در یک چشم‌انداز چالش‌برانگیز جهانی، عملیات هوآوی اساساً به حالت عادی بازگشته است و انتظار می‌رود درآمد فروش آن در سال 2023 از 700 میلیارد یوان (99 میلیارد دلار ) فراتر رود. این دستاورد گویای تعهد تزلزل ناپذیر این شرکت به نوآوری و مشتری‌مداری است.

هوکون در ادامه تشکر عمیق خود را از همه کسانی که در موفقیت هواوی سهیم بوده‌اند، از جمله مشتریان، شرکا، کارمندان و خانواده هایشان ابراز کرد. او تاکید کرد که این “باور رایج” است که به هواوی اجازه داده تا طوفان‌ها را پشت سر بگذارد و به جلو حرکت کند. هو هوکون ضمن اذعان به چالش‌های جاری ناشی از عدم قطعیت‌های ژئوپلیتیکی و نوسانات اقتصادی، چشم‌انداز هواوی برای آینده را نیز تشریح کرد.

او بر تعهد شرکت به دیجیتالی‌سازی، هوشمندی و کربن‌سازی کم به‌عنوان محرک‌های کلیدی رشد تأکید کرد. وی چندین محور اصلی را برای هواوی در سال 2024 تشریح کرد. هواوی به سرمایه‌گذاری در فناوری‌های پیشرفته، مانند مدل‌های زبانی بزرگ و محاسبات با کارایی بالا، برای تقویت نوآوری و رشد ادامه خواهد داد. هواوی قصد دارد یک زیرساخت محاسباتی در سطح جهانی برای حمایت از ابتکارات دیجیتالی مختلف خود ایجاد کند.

هوآوی

اطمینان از کیفیت و امنیت محصولات و خدمات خود نیز اولویت اصلی هواوی خواهد بود. علاوه بر این، هواوی با مشارکت با سایر شرکت‌ها و سازمان‌ها به تقویت اکوسیستم مشترک ادامه خواهد داد. این ساختار سازمانی خود را ساده‌تر می‌کند و کارکنان را قادر می‌سازد تا مالکیت کار خود را بر عهده بگیرند. مهمتر از همه، این شرکت توسعه رهبران خود را در اولویت قرار می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که آنها برای رویارویی با چالش‌های آینده مجهز هستند.

این فرد بلندپایه در شرکت هوآوی سخنان خود را با پیام امید و خوش بینی به پایان رساند. او اعتماد خود را به توانایی هواوی برای غلبه بر هر مانعی و دستیابی به موفقیت‌های بزرگ‌تر در سال‌های آینده ابراز کرد. او معتقد است که «مردم برای قوی‌تر شدن به بارش و انباشتگی نیاز دارند» و تجارب گذشته هوآوی آن را «زمینی» کرده و آماده است تا «به‌طور پیوسته برای کسب پیروزی بزرگ‌تر به جلو حرکت کند».

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید