هوآوی یک گوشی میان رده با طراحی پرچمدار معرفی کرد

    کد خبر :1053815

شرکت هوآوی به تازگی از محصولی رونمایی کرد که با داشتن مشخصات میان رده دارای طراحی پرچمدار و چشم نوازی است.

بازتاب-گوشی هوشمند جدید هوآوی که به عنوان هوآوی Enjoy 70z شناخته می‌شود، دارای زبان طراحی آشنا و جذابی است. مدلی که برند چینی آن را در کشور خود از طریق فروشگاه VMall به فروش می‌رساند.

پیش فروش این مدل آغاز شده و مشتریان تنها با قیمت 155 دلار می‌توانند آن را تهیه کنند. این تلفن هوشمند به سیستم عامل HarmonyOS 4 مجهز شده و به یک باتری هیولا 6000 میلی‌آمپرساعتی مجهز است.

هوآوی

درباره این مدل باید گفت که اطلاعات دقیقی از مشخصات آن موجود نیست اما انتظار داریم مشابه نسخه استاندارد یعنی Enjoy 70 باشد. بنابراین احتمالا مشخصاتی نظیر پردازنده 14 نانومتری Kirin 710A، صفحه نمایش 6.75 اینچی IPS با وضوح HD+، دوربین عقب 50 و 2 مگاپیکسلی، باتری 6000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 22.5 واتی و برخی دیگر دارد. بنابراین می‌توان انتظار مدلی داشت که از طراحی جذاب و مشخصات کلیدی قابل توجه بهره می‌برد.

اطلاعات دیگری توسط شرکت هوآوی منتشر نشده و احتمالا همین ویژگی‌ها را به همراه خواهد داشت. برند چینی برای سال 2024 مدل‌های مختلفی را تدارک دیده که هر یک بهتر از دیگری هستند و بزودی نیز باید شاهد معرفی گوشی تاشو فلیپ پاکت 2 باید باشیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید