خودرو جدید هوآوی آوریل معرفی می شود

    کد خبر :1060480
خودرو جدید هوآوی آوریل معرفی می شود

بر اساس گزارش‌های کاربری در ویبو، هواوی کنفرانس ارتباطی بهار HarmonyOS را در 11 آوریل برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود این شرکت از محصولات جدید چون خودرو و رایانه شخصی در این رویداد رونمایی کند.

بازتاب-این کنفرانس احتمالا بر روی عرضه مجدد Luxeed S7، اولین خودروی هواوی که با همکاری چری ساخته شده، تمرکز خواهد کرد. نسخه جدید ممکن است تغییراتی در پیکربندی داشته باشد و در عین حال قیمت اصلی را در مقایسه با نسخه منتشر شده در نوامبر سال گذشته حفظ کند.

پرونده‌های نظارتی دو نسخه جدید از سدان الکتریکی را با ابعاد و وزن کمی تنظیم شده نسبت به مدل اصلی نشان می‌دهد. هر دو نسخه همان موتور دوگانه 150 کیلووات + 215 کیلووات مشابه Luxeed S7 Max RS را حفظ خواهند کرد.

از نظر محصولات رایانه‌های شخصی جدید، انتظار می‌رود هواوی سری MateBook X Pro خود را به‌روز کند. مدل 2024 لپ تاپ MateBook X Pro هوآوی اخیراً گواهی دریافت کرده است که به عرضه قریب الوقوع آن اشاره دارد. مدل 2023 در ماه می سال گذشته عرضه شد، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نسخه جدید به‌زودی عرضه شود.

علاقه زیادی به هواوی P70، گوشی پرچمدار آینده این شرکت وجود دارد. با این حال، بررسی‌ها نشان می‌دهد که فروشگاه‌های آفلاین هوآوی در حال حاضر هیچ فعالیتی برای پیش خرید P70 ندارند. تاریخ فروش مشخص احتمالاً پس از کنفرانس اعلام خواهد شد.  این جزئیات هنوز تایید نشده بوده زیرا هواوی هنوز این رویداد را به طور رسمی اعلام نکرده است.

به محض اینکه اطلاعات بیشتری در مورد هر دو سری Luxeed S7 و P70 مورد انتظار در دسترس قرار گرفت، به‌روزرسانی‌ها را ارائه خواهیم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید