هدفون ایرپادز لایت اپل در راه است

    کد خبر :964686
ایرپادز لایت

شرکت اپل درصدد بوده بزودی یک مدل ارزان قیمت از ایرپادز را تحت عنوان ایرپادز لایت معرفی کند که در کنار ویژگی‌های قابل توجه قیمت مناسبی هم دارد.

بازتاب-به گفته جف پو، تحلیلگر فناوری Haitong Intl، ظاهراً اپل در حال کار بر روی یک نسخه جدید و ارزان‌تر از هدفون محبوب ایرپادز به نام “ایرپادز لایت” است. این حرکت در حالی صورت می‌گیرد که انتظار داریم تقاضا برای AirPods از 73 میلیون دستگاه در سال 2022 به 63 میلیون دستگاه در سال 2023 کاهش یابد که تا حدی به دلیل «تقاضای AirPods 3» و احتمال عدم عرضه ایرپادز جدید اپل در سال جاری است.

در حالی که ایرپادز به شدت محبوب شده و به تقویت جایگاه اپل به عنوان یک رهبر در بازار صوتی شخصی کمک کرده‌اند، اما ارزان نیستند. در تلاش برای رقابت با هدفون بی سیم ارزان‌تر در بازار، شایعه شده است که اپل در حال توسعه “ایرپادز لایت” است. در حال حاضر مشخص نیست که AirPods Lite چه ویژگی‌هایی خواهد داشت، اما Pu آنها را به عنوان یک “محصول با قیمت پایین‌تر” توصیف می‌کند که برای رقابت با هدفون غیر اپل طراحی شده است.

ایرپادز لایت

در حال حاضر، اپل چهار مدل مختلف از ایرپادز را ارائه می‌دهد که از نسل دوم ایرپادز تا AirPods Max پیشرفته را شامل می‌شود. نسل فعلی ایرپادز، ایرپادز  3، 169 دلار قیمت دارد، در حالی که نسل دوم AirPods 2 با قیمت 129 دلار در دسترس است. این امکان وجود دارد که “AirPods Lite” قیمتی کمتر از 129 دلار داشته باشد یا اینکه اپل ممکن است قیمت AirPods 2 را حتی بیشتر کاهش دهد. به عنوان مثال، این شرکت می‌تواند به طور بالقوه قیمت AirPods 2 را به 99 دلار کاهش دهد تا آنها را در بازار هدفون ارزان قیمت رقابتی‌تر شود.

انتظار داریم در سال جاری ایرپادز جدیدی توسط اپل معرفی شود و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار کافی باقی ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید