هدفونی که جان مردی را از برخورد گلوله نجات داد

    کد خبر :899628

در یک اتفاق نادر، یک هدفون ریزر جان یک مرد آمریکایی را از برخورد گلوله نجات داده است. این‌روزها داشتن یک هدفون خوب نه‌تنها می‌تواند تجربه خوبی در هنگام گوش دادن به موزیک یا تماشای یک فیلم به شما بدهد، بلکه ممکن است جان شما را نیز نجات بدهد.

«بازتاب»یک کاربر ردیت به نام Enough_Dance_956 با انتشار تصاویری ادعا کرده که هدفون ریزر Kraken او جانش را نجات داده است. او می‌گوید که صبح روز چهارشنبه یک گلوله از بیرون منزلش به سمت اتاق او شلیک شده و پس از عبور از شیشه و برخورد به دیوار، به سمت او کمانه کرده است، اما خوشبختانه این گلوله به هدبند هدفون او اصابت کرده و هیچ آسیبی به خود او نرسیده است.

این اتفاق ظاهراً در کالیفرنیا افتاده و طبق تصاویری که کاربر ردیت منتشر شده است کاملاً واقعی به نظر می‌رسد. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، گلوله پوشش نرم هدفون ریزر را سوراخ کرده و سپس توسط فلز داخل آن منحرف شده و از سمت دیگر هدفون خارج شده است. به نظر می‌رسد کیفیت ساخت این هدفون به‌قدری خوب بوده که توانسته در برابر گلوله مقاومت کند.

کاربر ردیت همچنین گفته است که ریزر به او پیشنهاد تعویض این هدفون را داده ، اما او این پیشنهاد را رد کرده و گفته است که او با انتشار این تصاویر فقط خواسته از ریزر تشکر کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید