هدفون بوز Ultra Open با طراحی عجیب عرضه شد

    کد خبر :1061039
هدفون بوز Ultra Open با طراحی عجیب عرضه شد

شرکت Bose در اوایل ژانویه سال جاری طی نمایشگاه CES از ایربادز Ultra Open را رونمایی کرد. این برند صوتی آمریکایی اکنون هدفون TWS را به بازارهای بیشتری آورده است.

به گزارش بازتاب-این یک پیشنهاد برتر است و با مدل‌هایی مانند اپل AirPods Pro، سونی WF-100XM5، سنهایزر Momentum True Wireless 3 و موارد دیگر در بازار رقابت می‌کند. تفاوت قابل توجه بین ایربادز بوز و سایرین این است که اولی دارای طراحی منحصر به فرد گوش باز است. این همچنین در محصول هوآوی Freeclip سال گذشته هم قابل مشاهده بود.

همانطور که قبلا ذکر شد، بوز Ultra Open دارای طراحی گوش باز است به این معنی که کانال گوش را با وصل کردن داخل گوش مسدود نمی‌کند. این باعث می‌شود این مدل برای کسانی که می‌خواهند از ناراحتی استفاده از هدفون جلوگیری کنند ایده آل است. دستگاه صوتی دارای طراحی G شکل با مفصلی است که در اطراف لاله گوش کاربر و یک قسمت گرد در عقب آن قرار می‌گیرد.

در بخش صوتی، بوز Ultra Open با فناوری Snapdragon Sound و Qualcomm aptX Adaptive Codec عرضه می‌شود. قابلیت پخش صدای بدون افت را دارد. فناوری انحصاری OpenAudio این برند وجود دارد که صدایی با کیفیت بالا را بدون ریختن بیرون و ایجاد مزاحمت برای دیگران در اطراف کاربر ارائه می‌دهد. ویژگی Immersive Audio جلوه‌ای فضایی می‌افزاید و توهمی از پخش موسیقی در اطراف کاربر به‌جای استفاده از هدفون ایجاد می‌کند. یک میکروفون داخلی برای تماس‌های هندزفری وجود دارد.

بوز Ultra Open دارای بلوتوث 5.3 و با اتصال سریع Google ارائه می‌شود. آنها همچنین می‌توانند با بلندگوها و ساندبارهای انتخابی Bose متصل شوند. این دستگاه صوتی دارای عمر باتری 7.5 ساعت و 4.5 ساعت با فعال کردن صدای Immersive است. با این کیس، عمر باتری تا 19.5 ساعت افزایش می‌یابد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید