انکر Soundcore Sleep A20: این هدفون کیفیت خواب شما را بهبود می بخشد

    کد خبر :1057569
انکر Soundcore Sleep A20

برند انکر به تازگی از هدفونی رونمایی کرد که به عنوان Soundcore Sleep A20 شناخته شده و برای کیفیت خواب بهتر طراحی شد.

بازتاب-با تکیه بر موفقیت ایربازد Sleep A10، A20 نوید عایق صوتی بهبود یافته، مناسب بودن راحت برای خواب‌های کوچک و عمر باتری طولانی‌تر را می‌دهد. برخلاف برخی از هدفون‌های حذف کننده نویز که با صداهای متناوب مبارزه مقابله می‌کنند، Sleep A20 از طراحی فیزیکی برای جلوگیری از نویز استفاده می‌کند. همراه با مجموعه‌ای از صداهای گوش نواز از برنامه Soundcore، این هدفون در درجه اول عواملی که حواس شما را پرت می‌کنند پوشانده و شما را به خواب می‌برند.

Sleep A20 دارای چندین پیشرفت بوده که برای بهبود تجربه خواب شما طراحی شدند. طراحی جدید نوک گوش «دو مهره» سه برابر بهتر از مدل قبلی A10 کاهش سر و صدا را به دست می‌آورد و به طور موثری از صدای ترافیک یا خروپف برای خوابی آرام‌تر جلوگیری می‌کند. تخت‌خواب‌های جانبی از طراحی منحنی A20 استقبال می‌کنند که فشار روی گوش‌ها را به حداقل می‌رساند و تناسب راحت را در طول شب تضمین می‌کند. مواد سیلیکونی نرم به راحتی بیشتر می‌افزاید.

همچنین، آیا معمولاً نگران این هستید که زنگ ساعت شما شریک زندگی شما یا حتی سایر افراد خانه شما را بیدار کند؟ A20 دارای زنگ هشدار داخلی است که از طریق هدفون پخش می شود و به آرامی شما را بیدار می کند بدون اینکه مزاحم شریک زندگی تان شود. شما حتی می‌توانید از بین صداهای مختلف برای یک تجربه بیدار شدن شخصی انتخاب کنید.

انکر Soundcore Sleep A20

Sleep A20 همچنین الگوهای خواب و موقعیت شما را در طول شب ردیابی می‌کند و بینش‌های ارزشمندی را در مورد کیفیت خواب شما ارائه می‌دهد. اگر هدفون‌های خود را در تاریکی اشتباه قرار دهید، A20 می‌تواند یک هشدار صوتی برای کمک به شما در یافتن سریع آنها ارسال کند.

یکی از بزرگ‌ترین پیشرفت‌ها نسبت به نسل قبلی عمر باتری است. A20 بیش از  10 ساعت زمان پخش در حالت موسیقی و 14 ساعت در حالت خواب عالی ارائه می‌دهد. هدفون Soundcore Sleep A20 برای پیش‌سفارش در Kickstarter از 16 آوریل در مناطق منتخب از جمله ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا، نیوزلند و آلمان در دسترس خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید