هدست اپل بزودی رونمایی خواهد شد/ احتمال عرضه در آینده نزدیک

    کد خبر :911749

به نظر می‌رسد که هدست واقعیت ترکیبی اپل در مراحل پایانی توسعه خود قرار دارد و کوپرتینویی‌ها قصد دارند در آینده نزدیک محصول جدید خود را به عنوان اولین تلاش در زمینه واقعیت مجازی ارائه دهند.

بازتاب-  مدت‌ها بوده که شایعه می‌شود هدست اپل در راه است. حال گزارش جدید ادعا می‌کند که هفته گذشته اپل این دستگاه را برای اولین بار به هیئت مدیره نشان داد. در ابتدا، ظاهراً اپل قصد داشت طی WWDC 2022 به معرفی محصول جدید بپردازد، اما مشکلات فنی، از جمله گرمای بیش از حد، شرکت را مجبور به تغییر برنامه کرد.

در همان زمان، اپل پیشتر توسعه سیستم عامل RealityOS را سرعت بخشیده که بر اساس آن هدست عمل خواهد کرد. اکنون انتظار می‌رود اپل این دستگاه را در پاییز همراه با آیفون 14 یا در اوایل سال 2023 معرفی کند. با توجه به اینکه ساعت‌های هوشمند این شرکت در سال 2014 معرفی شدند و ایرپادز نیز در سال 2016 به نمایش درآمدند، این اولین محصول جدید اپل در سال‌های اخیر خواهد بود.

جزئیات زیادی در مورد دستگاه وجود ندارد و حتی گاهی اوقات گزارش‌های عجیبی منتشر می‌شود. به عنوان مثال، این هدست دارای 15 دوربین مورد نیاز برای ردیابی حرکات، صفحه نمایش میکرو OLED، سیستم ردیابی چشم و قیمت بیش از 2000 دلار است. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار موثق باقی ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید