یک شرکت هواپیمایی به مسافران خود اپل ویژن پرو ارائه می دهد

    کد خبر :1053342

هواپیمایی Beond Airlines، یک ایرلاین لوکس تازه تاسیس، با تبدیل شدن به اولین ایرلاینی که هدست اپل ویژن پرو را به مسافران منتخب ارائه می دهد، خبرساز شده است و تجربه سرگرمی در داخل پرواز را با فناوری پیشرفته بهبود می بخشد.

بازتاب- این حرکت توسط Tero Taskila، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل Beond Airlines اعلام شده است و تعهد این ایرلاین به ارائه یک تجربه مسافرتی لوکس از ابتدا تا انتها را قوت می‌بخشد. اپل ویژن پرو با قیمت 3499 دلار به فناوری پیشرفته شامل دو تراشه M2 برای محاسبات و R1 برای پردازش اطلاعات از مجموعه‌ای از لنزها، حسگرها و میکروفون‌ها مجهز بوده که تجربه تماشای محتوای واقعیت ترکیبی یکپارچه و همه‌جانبه را رقم می‌زند.

اپل Vision Pro را با یک حالت سفر به طور خاص برای سفرهای هوایی طراحی کرده که به مسافران امکان می‌دهد از فیلم‌ها در یک صفحه مجازی بزرگ لذت ببرند و پروازهای طولانی مدت را لذت بخش‌تر و خصوصی‌تر می‌کند. این ویژگی به دلیل پتانسیل آن برای افزایش قابل توجه راحتی و سرگرمی مسافران در داخل هواپیما شناخته شده است. هواپیمایی Beond Airlines قصد دارد از ویژن پرو برای نمایش محتوای منظم و همچنین تصاویری خیره کننده از مقاصد و فعالیت‌های تفریحی در مالدیو استفاده کند که باعث ایجاد انتظار و هیجان در بین مسافران قبل از رسیدن آنها می‌شود.

یک شرکت هواپیمایی به مسافران خود اپل ویژن پرو ارائه می دهد

این سرویس در جولای 2024 آغاز خواهد شد و با گسترش خدمات پروازی خطوط هوایی از شهرهای بزرگ در سراسر جهان به ماله، مالدیو، همسو خواهد شد که همگی دارای تنظیمات صندلی کاملاً مسطح برای تجربه سفری بی‌نظیر هستند. با این حال، Beond مشخص نکرده که کدام مسافران برای تجربه ویژن پرو”انتخاب” خواهند شد و جایی برای حدس و گمان باقی می‌گذارد. علاوه بر این، نگرانی‌های بهداشتی با هدست‌های مشترک، به‌ویژه در دوران پس از همه‌گیری، وجود خواهد داشت.

  افزوده شدن اپل ویژن پرو به هواپیما نشان می‌دهد آینده در نزدیکی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید