اپل هدست ویژن پرو را با 1000 دلار تخفیف به کارکنان خود می دهد

    کد خبر :1048937
هدست ویژن پرو

هدست اپل ویژن پرو قیمت بالایی دارد، اما همانطور که مشخص است، کارمندان شرکت می توانند دستگاه را به میزان قابل توجهی ارزان تر تهیه کنند.

بازتاب-به طور دقیق‌تر، ما در مورد تخفیف 25درصدی صحبت می‌کنیم، به این معنی که شما باید حدود 2624 دلار بپردازید. البته بدون احتساب مالیات. به گزارش بلومبرگ، کارمندان تنها امروز پس از دریافت خبرنامه‌ای با یادآوری از تخفیف مطلع شدند.

در عین حال، در گذشته اپل برای تعدادی از محصولات جدید خود 50 درصد تخفیف قائل شد. به عنوان مثال، این مورد در مورد هوم پاد و اپل واچ بود. اما خود این محصولات چندین برابر ارزانتر از Vision Pro بودند. همچنین شایان ذکر است که هر سه سال یکبار به کارمندان 500 دلار اعتبار برای خرید مک تعلق می‌گیرد و از این اعتبار می‌توان برای خرید ویژن پرو نیز استفاده کرد. علاوه بر این، اپل قصد دارد به کارکنانی که هدست را خریداری می‌کنند، هزینه لنزهای تجویزی را بازپرداخت کند.

هدست ویژن پرو

اپل در WWDC 2023 بود که هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو را معرفی کرد. هدستی که مدتها بود در شایعه قرار داشت و هیچ گاه رونمایی نشد. اکنون که ایده اپل به حقیقت تبدیل شده، با مدلی رو به رو هستیم که از ویژگی‌های قابل توجه برخوردار است.

این شرکت هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی کرده و برای سال 2024 نیز برنامه بزرگی در سر دارد. ویژن پرو در روزهای آینده برای خرید دردسترس قرار خواهد گرفت و علاقمندان برای تهیه آن باید 3500 دلار هزینه کنند. بنابراین یکی از هدست‌های گران قیمت بازار به حساب می‌آید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید