هادی چوپان قهرمان آرنولد کلاسیک

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ۹:۴۰
    کد خبر :1055374
هادی چوپان قهرمان آرنولد کلاسیک

بعد از راند مقدماتی دسته اوپن آرنولدکلاسیک اوهایو که برای اولین بار با حضور هادی چوپان، برنده ساندو در سال ۲۰۲۲ همراه بود، بامداد روز یکشنبه فینال این رویداد با یک رقابت دیدنی دیگر همراه شد.

هادی چوپان که ۲۴ ساعت قبل با تعریف و تمجید کارشناسان بزرگ بدنسازی جهان بدن آماده خود را روی استیج برده بود و حتی آرنولد را هم به وجد آورده بود، در فینال هم با همان آمادگی بالای خود به رقابت ادامه داد.

جالب اینکه آرنولد باز هم در زمان فیگور انفرادی چوپان کنار استیج انتظار او را می‌کشید و با همان سبک خاص خود به صورت سلفی گوشی اش را در دست داشت و بازهم از این “هیولای باورنکردنی” به گفته خودش فیلم گرفت.

با اینکه سامسون داوودا، شیر نیجریه‌ای سعی کرده بود حتی با آمادگی بالاتری نسبت به شب مقدماتی روی استیج حاضر شود، اما بازهم انتظاری جز قهرمانی هادی چوپان نمی‌رفت.

و، اما حوالی ساعت ۶ صبح به وقت تهران زمان اعلام نتایج فرا رسید و مجری مشهور مسترالمپیا در حضور آرنولد شوارتزنگر نام هادی چوپان را به عنوان قهرمان دسته اوپن آرنولدکلاسیک اوهایو اعلام کرد تا چند ماه بعد از نایب قهرمانی گرگ پارسی در مسترالمپیای ۲۰۲۳ که برای او کمی ناامید کننده و همراه با ناراحتی بود، باز هم در خاک آمریکا هادی چوپان قهرمانی اش را جشن بگیرد.

قهرمانی هادی چوپان در آرنولدکلاسیک آمریکا برای اولین بار در تاریخ به عنوان یک بدنساز ایرانی رخ داد و گرگ ایرانی جایزه خود را از دستان آرنولد شوارتزنگر دریافت کرد، اتفاقی که شاید رویای کودکی این بدنساز شیرازی بود.

بعد از هادی چوپان که عنوان قهرمانی دسته اوپن آرنولدکلاسیک آمریکا را از آن خود کرد، سامسون داوودا به عنوان نایب قهرمانی رسید. البته این بدنساز نیجریه‌ای جایزه بهترین فیگوریست مسابقات را از آن خود کرد و ۱۰ هزار دلار به جیب زد. رافائل براندو هم به عنوان سومی این رویداد دست یافت.

هادی چوپان هم بعد از جایزه ۴۰۰ هزار دلاری که بعد از قهرمانی در مسترالمپیای ۲۰۲۲ دریافت کرده بود، حالا بالاترین جایزه دوران حرفه‌ای خود را دریافت کرد و موفق به کسب جایزه ۳۰۰ هزار دلاری شد.

هادی چوپان قهرمان آرنولد کلاسیک

ورزش سه

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید