نگرانیم افرادی که تجربه مملکت‌داری ندارند زمام امور را به دست گیرند/کاری برای مردم نکرده‌اند که آرزوی برگشتشان را داشته باشیم

    کد خبر :18092

وزیربهداشت دولت سازندگی در واکنش به حضور دستجردی و باقری لنکرانی در اردوگاه رییسی گفت: در دوران تصدی این افراد بر وزارت بهداشت در دولت نهم و دهم اقدام خوبی در خاطره ما باقی نمانده است که آرزوی بازگشت آنها را در دولت دوازدهم داشته باشیم.

ایرج فاضل؛ وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت سازندگی اظهار کرد: هر دولتی غیر از دولت آقای روحانی زمام امور مملکت را بدست بگیرد، این نگرانی وجود دارد که بخواهد همه چیز را از ابتدا شروع کند و این راه‌های رفته را در این مدت بایگانی کند و این بزرگترین ضرر برای کشور است.

او با اشاره به اینکه دولت یازدهم عملکرد کم‌نظیری در حوزه‌های مختلف داشته است، گفت: در دولت آقای روحانی برای اولین بار پس از انقلاب توجه ویژه‌ای به سلامت شد و با توجه به اینکه آموزش و سلامت دو رکن اصلی توسعه پایدار است رویکرد ویژه دولت یازدهم به این دو بخش بسیار قابل تقدیر است.

فاضل گفت: چنانچه شرایطی ایجاد شود که ادامه این برنامه‌ها با رفع نواقص آن‌ها دنبال شود به نفع مملکت است و ما نگران هستیم از اینکه وضعیتی غیر از این پیش بیاید و افرادی که تجربه مملکت‌داری ندارند، زمام امور را به دست بگیرند و در آن صورت خدا می‌داند که چه مشکلاتی پیش می‌آید.

وی در واکنش به حضور دستجردی و باقری لنکرانی در اردوگاه رییسی گفت: با توجه به این که ما عملکرد آنها را در دولت‌های گذشته دیده‌ایم، قطعا با حضور آنها دوباره به همان روال گذشته و مشکلات باز خواهیم گشت.

او ادامه داد: در دوران تصدی این افراد بر وزارت بهداشت در دولت نهم و دهم اقدام خوبی در خاطره ما باقی نمانده است که آرزوی بازگشت آنها را در دولت دوازدهم داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید