نمایشگر هوشمند Smart Screen S3 Pro هوآوی معرفی شد

    کد خبر :987540

شرکت هوآوی به تازگی نمایشگر هوشمند جدیدی را تحت عنوان Smart Screen S3 Pro معرفی کرد که از دوربین پاپ آپ و ابعاد بزرگی برخوردار است.

بازتاب-Smart Screen S3 Pro پردازنده دو هسته‌ای هوشمند را ارائه می‌دهد و عملیات چند منظوره را به سادگی دربرمی‌گیرد. S3 Pro مجهز به چشم‌های هوش مصنوعی برای تماس‌های ویدیویی و نظارت بر ورزش و تناسب اندام است.

Smart Screen S3 Pro دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه بالا با حاشیه‌های فریم باریک در تمام لبه‌های بوده و طراحی جذابی پیدا کرد نسخه قبلی سری صفحه نمایش هوشمند هواوی به موتور کیفیت تصویر Honghu همراه با فناوری سریع و روان MEMC مجهز شده بود. همچنین دارای فناوری کنتراست پویا و نمایشگر رنگی عالی بود. صفحه نمایش هوشمند 92درصد DCI-P3 را پشتیبانی کرده و انتظار داریم مدل جدید از مدل های قبلی خود فراتر رود.

نمایشگر هوشمند Smart Screen S3 Pro هوآوی معرفی شد

سری Smart Screen S مجهز به چهار بلندگوی 10 واتی و دو بلندگوی فرکانس بالا 2 واتی است. صفحه نمایش هوشمند می‌تواند فرکانس‌های مختلف محتوای صوتی را کاملاً ارائه دهد. متاسفانه جزئیات عرضه و قیمت مشخص نیست. اما با یک  محصول گران قیمت از هوآوی رو به رو هستیم که وضوح تصویر بالا و مشخصات فنی بزرگی دربرمی‌گیرد. انتظار داریم سری نوا 11 نیز طی روزهای آینده معرفی شوند.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید