نسل جدید پیکاپ فولکس واگن Amarok معرفی شد/ طراحی چشم نواز

    کد خبر :922660
فولکس واگن Amarok

شرکت فولکس واگن به تازگی از نسل جدید پیکاپ Amarok خود رونمایی کرده که دارای طراحی بهبودیافته نسبت به نسل پیشین بوده و مشخصات فنی بهتری هم دارد. این مدل دارای فناور‌ی‌های بروزی هم نسبت به قبل است.

بازتاب- Amarok جدید با طیف وسیعی از گزینه‌های پیشرانه عرضه خواهد شد، مدل برتر آن یک پیشرانه 3.0 لیتری شش سیلندر دیزلی با قدرت 247 اسب بخار دارد. به گفته فولکس واگن، نسل جدید آماروک یک مدل برای همه جاده‌ها بوده و گزینه‌ای تنها آفرودی نیست.

آماروک جدید که اساساً بازطراحی شده است، بخش پریمیومی خودروهای تجاری فولکس واگن را با فناوری مدرن و سبک طراحی جدید مجددا تعریف می‌کند. به گفته فولکس واگن محصول جدید به سیستم‌های مختلف کمک رانندگی مجهز شده و یک گزینه ارتقایافته نسبت به نسل پیشین تلقی می‌شود.

نسل جدید پیکاپ فولکس واگن Amarok معرفی شد

به گفته این کمپانی در تعریف آماروک جدید اعلام شده:

“ویژگی ممتاز آن با ویژگی‌هایی مانند نورپردازی محیطی و سیستم صوتی برتر هارمن کاردون همراه است. به عنوان یک همراه در فضای باز، با قابلیت بهبود یافته خارج از جاده و قدرت اختیاری پیشرانه شش سیلندر متمایز است. برای کسانی که به دنبال یک وسیله نقلیه تجاری قوی و قابل اعتماد هستند، طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های جدید آن، مانند کوپلینگ تریلر 3.5t برای همه گیربکس‌های اتوماتیک و سایر جزئیات راحتی، برای هر چالشی آماده است. به هرچه از یک پیکاپ نیاز دارید در Amarok شاهد خواهید بود.”

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت فولکس واگن مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید