فولکس واگن از کانسپت ID.X Performance رونمایی کرد

    کد خبر :1020233
فولکس واگن از کانسپت ID.X Performance رونمایی کرد

فولکس واگن در اقدامی که نشان دهنده تغییر هنجارهای مرسوم خودروهای پرفورمنس است، آخرین خودروی کانسپت خود، ID.X Performance را معرفی کرده است.

بازتاب-این رونمایی در مونیخ انجام شد و نشان دهنده تعهد فولکس واگن به ترکیب عملکرد با پایداری است، چیزی که به ندرت در دنیای خودروهای اسپرت با اکتان بالا دیده می‌شود. ID.X Performance فقط یک وسیله نقلیه الکتریکی معمولی (EV) نیست. این یک نیروگاه زیبایی شناختی بوده که به طور چشمگیری از مدل پایه یعنی، سدان ID.7 انحراف دارد.

خودرو با جلوپنجره مشکی تهاجمی و دریچه‌های هوای مناسب موردتوجه است، اما این تمام ماجرا نیست. تریم قرمز رنگ دور خودرو پیچیده شده و به لطف پخش‌کننده فیبر کربنی آن، ظاهری اسپرت و سازگار با محیط‌ زیست دارد.

اما جادوی واقعی در بخش فنی آن نهفته است. ID.X Performance بر اساس معماری MEB که در ناوگان الکتریکی فولکس‌واگن رایج بوده، ساخته شد. با این حال، با موتورهای الکتریکی دوقلو، این خودرو دارای 550 اسب بخار قدرت است. حتی با این قدرت خارق‌العاده، این وسیله نقلیه از نظر پایداری به خطر نمی‌افتد و مانند نمونه ID.7، ظرفیت شارژ سریع دی سی 200 کیلووات را حفظ می‌کند.

 

فولکس واگن از کانسپت ID.X Performance رونمایی کرد

 

در حالی که این کانسپت به خودی خود چراغ سبز برای تولید دریافت نکرده، در حال حاضر موج‌هایی در صنعت ایجاد کرده است. با کانسپت ID.X Performance، فولکس واگن فقط قالب را تغییر نداد. بلکه موجب شد یک خودرو بتواند در کنار عملکرد سرعتی بالا، دوست‌دار محیط زیست باشد.

اگر به این مدل جدید از خودروهای عملکرد بالا سازگار با محیط زیست علاقه دارید، ID.X Performance در بازار جهانی احتمالا عرضه شود. نمایشگاه ترفن در لوکارنو، سوئیس، تا 9 سپتامبر یا 18 شهریور برگزار خواهد شد. اینکه آیا این خودروی کانسپت هرگز راهی جاده‌ها می‌شود، هنوز مشخص نیست، اما واضح بوده که فولکس‌واگن مشتاق است در بخش خودروهای برقی، به‌ویژه زمانی که صحبت از عملکرد به میان می‌آید، محصولی داشته باشد.

باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه بزرگ‌ترین خودروساز جهان چیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید