نسل جدید مرسدس بنز GLC معرفی شد/ طراحی جسورانه تر

    کد خبر :915809

مرسدس بنز GLC جدید هفته گذشته رونمایی شد، این محصول با طراحی جدید و بهترین فناوری‌ها ارائه می‌شود و با گزینه‌های مختلف پیشرانه در دسترس خواهد بود. همچنین در تریم‌های گوناگونی به فروش خواهد رسید.

بازتاب- مرسدس بنز GLC SUV جدید 2022 نیز در مدل کوپه عرضه خواهد شد و سال آینده به فروش می‌رسد. مرسدس در توضیح این محصول بیان داشته:

“لوکس مدرن و اسپرت ویژگی‌های ظاهری و باطنی GLC جدید بوده که این موضوع را با تمام جزئیات مجسم می‌کند. این پویاترین مدل در خانواده موفق SUV مرسدس بنز است حتی در نگاه اول، طراحی آن با نسبت‌های منحصر به فرد، سطوح چشمگیر، لبه‌های دقیق قالب‌گیری شده و فضای داخلی با کیفیت بالا و چیدمان واضح، بر این موضوع تأکید می‌کند. همچنین با عملکرد رانندگی و کارایی خود، راننده را تحت تاثیر قرار می‌دهد. GLC تنها به صورت هیبریدی در دسترس و شامل یک نسخه پلاگین هیبریدی یا هیبریدی محدود با فناوری 48 ولت و یک استارت-ژنراتور یکپارچه هم می‌شود.”

مدل پلاگین هیبریدی با یک بار شارژ بیش از 100 کیلومتر مسافت را سپری می‌کند. این مدل تفاوتی ندارد که در چه نوع جاده‌ای حضور پیدا می‌کند و توانایی خود را در هر شرایطی به خوبی نشان خواهد داد.

مرسدس محصول جدید را با سیستم چهار چرخ محرک 4MATIC به فروش خواهند رساند. کابین داخلی با سیستم سرگرمی نسل جدید مرسدس که شبیه به مرسدس بنز اس 500 بوده، جایگزین نمونه قبلی شده است. جزئیات بیشتری توسط مرسدس ارائه نشده و برای کسب اطلاعات تکمیلی به وب سایت مرسدس بنز مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید