نسل جدید تویوتا لندکروزر با کیت بدنه و رینگ‌های لیبرتی واک معرفی شد

  • خودرو
  • سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ۱۵:۵۷
    کد خبر :854549
نسل جدید تویوتا لندکروزر با کیت بدنه و رینگ‌های لیبرتی واک معرفی شد

شرکت تیونینگ لیبرتی واک، کیت بدنه‌ی جدیدی برای خودرو شاسی‌بلند تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ ارائه می‌دهد که در آن قطعاتی مانند سپر جلو، دیفیوزر، اسپویلر و رینگ‌ها با قیمت ۱۹,۵۸۰ دلار به فروش می‌رسد.

هر زمان که یکی از خودروسازان ژاپنی محصول جالب و جدیدی روانه بازار می‌کند، شرکت تیونینگ لیبرتی واک (Liberty Walk) قطعاتی معرفی می‌کند که ظاهری وحشی به خودرو می‌بخشند.

طراحی بیرونی توسط این شرکت سازنده کیت بدنه خودرو به‌ندرت جذاب، اما همیشه جالب است. تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ جدیدترین خودرویی به شمار می‌رود که این کیت بدنه را دریافت خواهد کرد.

لیبرتی واک قسمت جلویی تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ را با سپر پایین جدید به همراه چراغ‌های مه‌شکن در گوشه‌های پایینی آن تغییر می‌دهد. همچنین جلوپنجره جدیدی با مش مشکی و قطعه‌ای متقاطع که لبه‌‌های پایین چراغ‌های جلو را در قسمت دماغه شاسی‌بلند متصل می‌‌کند، وجود دارد. نشان «Liberty Walk» بین این نوار و کاپوت را اشغال کرده است.

شرکت تیونینگ ژاپنی همچنین کاپوت فیبر کربنی را به‌عنوان بخشی از کیت بدنه ارائه می‌دهد. تغاری گل‌گیر برجسته یکی از عناصر مشترک در طراحی لیبرتی واک است و در اینجا نیز خودنمایی می‌کند. این قطعات باعث می‌شوند بدنه‌ی لندکروزر جدید بسیار عضلانی‌تر شود. از زاویه‌ی عقب، می‌توانید نگاه بهتری به خروجی‌های پشت گل‌گیرها داشته باشید. لیبرتی واک همچنین اسپویلرهایی به سقف و زیر شیشه عقب اضافه می‌کند. در زیر سپر، یک دیفیوزر و خروجی اگزوز با شکل ذوزنقه‌ای در هر طرف وجود دارد.

لیبرتی واک این کیت را در چند بسته ارائه می‌دهد. ارزان‌ترین نسخه شامل سپر جلو، دیفیوزر عقب، خروجی اگزوز و تغاری‌های گل‌گیر به قیمت ۶۲۷۰ دلار است. پیشنهادی که جلوپنجره و هر دو اسپویلر عقب را به بقیه قطعات اضافه می‌کند، ۸۵۸۰ دلار قیمت دارد. در نهایت، خریداران می‌توانند کاپوت فیبر کربنی را با قیمت ۱۴,۰۸۰ دلار به سایر موارد اضافه کنند.

به گزارش زومیت، مشتریان می‌توانند با پرداخت ۵۵۰۰ دلار، مجموعه‌ای از رینگ‌هایی که لیبرتی واک در تصاویر این لندکروزر نشان می‌دهد، به محصول خود اضافه کنند. این رینگ‌ها دارای رنگ مشکی و طرحی با چند جفت پره هستند. اگر مشتریان به‌روزرسانی‌های ملایم‌تری برای تویوتا لندکروزر خود ترجیح بدهند، بخش مادلیستا (Modellista) تویوتا کیت بدنه دیگری برای نسل جدید این شاسی‌بلند دارد. این شرکت همچنین دارای گزینه‌های جدیدی برای رینگ و چرخ است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید