نسل بعدی بی ام و ایکس 2 چنین طراحی خواهد داشت

    کد خبر :975697

شرکت بی ام و اگرچه در این نسل عملکرد جذابی در زمینه طراحی نداشت اما به نظر رسیده نسل‌ بعدی محصولات این کمپانی باواریایی قرار است جذاب‌تر باشند.

بازتاب- انتظار داریم تا اواخر سال 2023 بی ام و نسل جدید ایکس 2 را معرفی و در سال 2024 راهی بازار کند. به تازگی طرح رندر خودرو منتشر شده که سقفی با طرح قوسی دارد. این طرح برگرفته از دو مدل بزرگ‌تر یعنی ایکس 4 و ایکس 6 است و به نوعی از سنت بی ام و دور نشد.

در طراحی بخش جلو به نسل فعلی ایکس 1 شباهت داشته که اخیرا معرفی شد. در رندر ایکس 2 نسل جدید شاهد ظاهری با خطوط تند و تیز هستیم. بی ام و اگر چنین طرحی را به کار گیرد شاهد کراس اووری هستیم که ظاهری شیک دارد اما فضای بار صندوق عقب آن نسبت به ایکس 1 کمتر است.

ایکس 2

نسل فعلی ایکس 1 نسبت به نسل پیشین خود عرض بیشتر، ارتفاع بالاتر و طول بیشتری دارد. از آنجایی که دو مدل شباهت بسیاری به هم دارند، عجیب نیست ایکس 2 هم چنین باشد. بی ام و در بخش پیشرانه قصد دارد چندین مدل موتور پلاگین هیبریدی، بنزینی، دیزلی و الکتریکی را ارائه دهد.

ایکس 2 جدید احتمالا پیشرانه مشترکی با ایکس 1 و 2 Active Tourer در بازار اروپا داشته باشد. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند اواخر سال 2023 معرفی شده و به شایعات پایان داده شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید