نحوه خرید از سایت علی بابا بصورت ایمن

    کد خبر :1045914

نحوه خرید از سایت علی بابا بصورت ایمن یکی از دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند اجناسی را به شکل عمده از کشور چین خریداری کنند. سایت علی بابا یکی از گسترده‌ترین عرضه‌کنندگان اجناس خارجی در سطح جهانی است. اشخاص می‌توانند خرید خود را به شکل اینترنتی و آنلاین به خود تولیدکننده یا فروشنده در سایت علی بابا سفارش دهند. لذا این روش خرید برای اغلب بازرگانان و تاجران بسیار جذاب است، اگر شماعلاقه‌مند به خرید از این سایت هستید، توصیه می‌کنیم تا پایان همراه ما شوید.

سفارش از علی بابا برای همه امکان‌پذیر است؟

باید گفت سفارش خرید از این سایت معروف و واردات از چین برای تمامی افراد میسر است، اما نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد این است که نحوه خرید از سایت علی بابا بصورت ایمن کمی کار را مشکل کرده است‌. البته این امر به‌دلیل منافع شخص شماست که بعد از خرید لبخند رضایت را بر لب داشته باشید.

باید گفت این سایت فروشگاهی اینترنتی است که خود هیچ‌ وسیله و اجناسی را تولید نمی‌کند، در اصل یک واسطه خریدوفروش است. علی بابا به خریداران خدماتی ارائه می‌دهد، از جمله حمل‌ونقل مطمئن یا مذاکره با فروشندگان بر سر نرخ محصول که ارائه این مولفه‌ها خرید از این سایت را جذاب‌تر کرده است‌؛

به‌عنوان مثال شما پس از یافتن جنس مورد نظر خود هم‌زمان به چند تامین‌کننده کالا وصل خواهید شد و مذاکره شما سر قیمت و کیفیت محصول آغاز می‌شود. در علی بابا اجناسی از قبیل قطعه‌های صنعتی، ماشین آلات کشاورزی، منسوجات، پوشاک و.‌.. است که با ارتباط و مذاکره با فروشندگان، خرید این اجناس برای خریداران نتیجه مطلوبی در پی خواهد داشت.

خرید از علی بابا چه مزایایی دارد؟

عملکرد مطلوب علی بابا در هدفش که سودرسانی بیشتر به خریداران و یافتن مشتریان برای اجناس فروشندگان است، توجیه می‌شود. این سایت دارای مزایایی است که افراد ترجیح می‌دهند پیش از خرید خود از هرسایت دیگری حداقل یک‌بار هم که شده به این سایت وارد شوند. چراکه نحوه خرید از علی بابا بصورت ایمن می‌تواند به رضایت در خرید آن‌ها بیانجامد. در زیر به مزایای خرید از این سایت می‌پردازیم.

♦ حق انتخاب بیشتر برای محصولات موردنظر؛ میلیون‌ها محصول در این سایت به نمایش گذاشته می‌شود که حق انتخاب بیشتری برای افراد به‌وجود می‌آورد.

♦ قیمت مناسب محصولات؛ جنس موردنظر خود را با حداقل قیمت در این سایت می‌توانید پیدا کنید و سود بیشتری را کسب کنید.

♦ دسترسی آسان و سریع به تامین‌کننده کالا؛ این ویژگی باعث می‌شود بتوانید با ارائه سوال‌‌های خود و پاسخ از جانب فروشندگان، ابهام‌های خود را در مورد محصول برطرف کنید.

♦ بسته‌بندی مناسب؛ این سایت با بهترین بسته‌بندی، نظارت و کنترل روی بارها می‌تواند تجربه بهتری از خرید را برای شما ایجاد کند.

ارائه ۴ نکته برای خرید امن از سایت علی بابا

نحوه خرید از علی بابا بصورت ایمن دارای قواعدی مشخص است که در زیر به چند مورد آن اشاره می‌کنیم.

♦ گرفتن تأییدیه از علی اکسپرس موجب می‌شود که اعتبارسنجی محصول انجام شود، این نکته برای خریدهای عمده و بزرگ، مهم تلقی می‌شود. رعایت این اصل برای افراد تازه‌کار که شروع به کار کرده‌اند، بسیار حیاتی و مهم است؛ چراکه آن‌ها ممکن است بدون تجربه کافی سرمایه خود را از دست بدهند لذا بی‌گدار به آب زدن، معقولانه به نظر نمی‌آید.

♦ تامین‌کنندگانی که معتبر هستند را انتخاب کنید؛ با انتخاب تمام گزینه‌های تامین‌کننده‌ منجربه‌کاهش میزان ریسک و خطر می‌شود، با این عمل حق انتخاب شما بیشتر شود و با انتخاب فروشنده معتبر بسته‌های خرید شما در زمان تعیین شده به دست شما خواهد رسید.

دقت کنید تامین‌کنندگان طلایی در این قسمت وجود دارند و آن‌ها کسانی هستند که برای ماندن با این عنوان، باید مبالغی را پرداخت کنند لذا با وجود این بستر تعداد کلاهبرداران در سایت کاهش پیدا می‌کند. سایت علی بابا موظف است تامین‌کننده را ارزیابی کند و گزارش‌های حاصل از ارزیابی را در دسترس خریداران قرار بدهد. هرچند ارائه این چند مورد، تضمین خرید بدون نقص و کاملا ایمن، نیست اما از انتخاب تصادفی فروشنده مناسب‌تر است.

♦ از خرید محصولات برند خودداری کنید؛ برندهای معتبر مانند نایک، نینتندو، دیزنی و… الزام به مجوز قانونی برای فروش محصولات خود دارند. علیرغم فروش این محصولات در سایت علی بابا، نحوه خرید از علی بابا بصورت ایمن شامل خرید اجناس برند نخواهد شد، چراکه باعث می‌شود تعقیب قانونی را در پی داشته باشد. دقت کنید در این دستورالعمل قانونی تبصره‌ای وجود ندارد که شما را ازعواقب قانونی آن نجات دهد، لذا عطای این خرید را به‌لقای آن ببخشید!

♦ گوگل؛ این مرورگر می‌تواند به شما برای نحوه خرید از علی بابا بصورت ایمن کمک کند، لذا پیشنهاد می‌کنیم قبل از اقدام به سفارش محصول خود در سایت علی بابا در این مرورگر به تحقیق و جستجو بپردازید.

گوگل دارای سایت‌هایی است که شکایت‌های افراد از سایت‌های متخلف را ثبت می‌کند؛ از سال ۲۰۱۲ تاکنون هر شکایتی که ثبت شده است را می‌توانید مشاهده کنید. اما دقت کنید در برخی از خریدها هرچند بهترین باشند، امکان دارد انتقاداتی از آن‌ها شود که شاید منصفانه نباشد، لذا بازخوردها را از لحاظ موارد زیر بررسی کنید چراکه به‌مثابه زنگ هشدار عمل می‌کنند.

۱- حمل‌ونقل آن و اشکالات کیفی محصول

۲- دقت کنید چند درصد بازخورد در مورد محصول شکسته در سایت به ثبت رسیده است.

3- قیمت محصول کمتر از حد انتظار نیز شک‌برانگیز است، لذا عدم کیفیت محصول را نشان می‌دهد.

جمع‌بندی

نحوه خرید از علی بابا بصورت ایمن دراین مقاله برای شما شرح داده شد. با تمام این اوصاف در پایان اضافه می‌کنیم اگر می‌خواهید خریدی ایمن را تجربه کنید، شرایط کارخانه تولیدکننده را مورد بررسی قرار دهید به‌عنوان مثال؛ تعداد کارمندان شرکت گویای اعتبار آن شرکت خواهد بود. اغلب تامین‌کنندگانی که در سایت علی بابا فعالیت می‌کنند، تصاویری را از روند تولید محصولات یا از شرایط اداری محل کار به نمایش می‌گذارند.

بررسی کنید این عکس‌ها فیک یا عکس‌های تامین‌کنندگان دیگر نباشد. شرکت وانیکس به نحوه خرید از علی بابا بصورت ایمن آگاهی کامل دارد و درصورت هرگونه خطر بابت خرید از این سایت، عدم‌خسارت مالی شما را تضمین می‌کند، لذا با خیال آسوده کار را به کاردان بسپارید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید