تهران المنت تولید کننده انواع المنت برق صنعتی

    کد خبر :1046185

اگر دغدغه شما یافتن هیترهای حرارتی با کیفیت و مقرون به صرفه و تامین کننده‌ای معتبر در بازار تهران است؛ جای درستی را انتخاب کرده‌اید! این محتوا به بررسی و معرفی انواع المنت‌های حرارتی و تولید کننده‌ای برتر (المنت سازی تهران المنت) در حوزه‌ی ساخت انواع هیترهای حرارتی می‌پردازد. خوشحال می‌شویم تا پایان این محتوا همراه ما باشید.

انتخاب هیتر حرارتی مناسب با تهران المنت!!!

ارزش هیترهای برقی روز به روز در حال افزایش است. چرا که المنت‌ها تجهیزات پرکاربردی هستند؛ از این رو می‌توان آنها را در فرآیندهای مختلف صنعتی، تجاری و مخصوصا لوازم خانگی یافت.

المنت سازی تهران المنت، یکی از سازندگان برتر در حوزه‌ی تولید المنت‌ها است. انواع المنت‌های حرارتی مانند: المنت لوله‌ای، المنت سرامیکی، المنت فشنگی، المنت تسمه‌ای، المنت کوره‌ای، المنت فلنج‌دار، المنت شیشه‌ای و … را با کیفیت بالا و قیمت المنت برقی صنعتی با تنوع وسیعی از اندازه‌ها، شکل‌ها و توان‌ها در کارگاه خود با تکنولوژی روز دنیا و متخصصین مجرب تولید می‌کند.

همچنین با تنوع گسترده در تولید هیترهای حرارتی و خدمات و قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای که ارائه می‌دهد؛ پاسخگوی نیاز شما عزیزان است و خرید شما را راحت‌تر می‌کند. درا دامه به بررسی و معرفی تولیدات تهران المنت می‌پردازیم.

 انواع المنت‌های حرارتی تولیدی تهران المنت

انواع مختلفی از المنت‌های حرارتی وجود دارد که می‌توانید در بازار پیدا کنید. هر کدام با متریال مختلف و برای نیازهای خاصی طراحی شده‌اند. در زیر به برخی از انواع متداول هیتر گرمایشی اشاره شده است که در مصارف صنعتی و تجاری و لوازم خانگی بسیار کاربردی هستند.

1-المنت میله‌ای: از آن در دستگاه‌های گرمایشی، اجاق‌ها، چای‌سازها، بویلرها و سایر وسایل برقی با اهداف گرمایشی استفاده می‌کنند. المنت میله ای یا همان المنت لوله‌ای بسیار پرکاربرد و محبوب است. مزایای کاربردی آن شامل:

♦ برخورداری از روکش لوله‌ای

♦ مقاومت الکتریکی بالا

♦ مقاومت در برابر فشار الکتریکی

♦ تحمل دما است.

2-المنت سرامیکی: یک نوع المنت گرمایشی است که از سرامیک‌ها به‌عنوان ماده اصلی برای تولید حرارت استفاده می‌کند. این المنت‌ها دارای ویژگی‌ها و فواید مهمی هستند که شامل موارد زیر می‌شود:

♦ دارای مقاومت بسیار خوب در برابر دمای بالا و تغییرات دمایی هستند.

♦ مقاومت الکتریکی مناسبی دارند که برای تولید حرارت توسط جریان الکتریکی از آن‌ها مناسب است.

♦ توزیع یکنواخت گرما را برای اطمینان از فرآیندهای عملیات حرارتی دقیق فراهم می‌کنند.

♦ طول عمر بالایی دارند؛ چون از مواد سرامیکی مانند: اکسید آلومینیوم، اکسید سیلیکون، نیترید بور و کاربید سیلیکون ساخته می‌شوند.

3-المنت فلنج‌دار: المنت میله‌ای فلنج دار اغلب دارای یک میله طولانی با یک فلنج یا اتصال فلزی در یک یا دو طرف است؛ که به دستگاه یا سیستم نصب می‌شود. فلنج‌ها به‌عنوان نقطه‌ای برای اتصال المنت به سیستم مورداستفاده قرار می‌گیرند و این اتصالات امکان تعویض و نصب آسان المنت‌ها را فراهم می‌کنند.

4-المنت تسمه‌ای: جهت گرم کردن لوله‌ها، نازل‌ها، بشکه‌ها و دیگر قطعات استوانه‌ای کاربرد دارند. این المنت‌ها از عوامل عایقی مثل میکا یا سرامیک برخوردارند که باعث افزایش دی‌الکتریک بازتابی و انتقال حرارت به صورت مؤثر می‌شوند. این خصوصیت‌ها، هیترهای تسمه‌ای را به یک انتخاب عالی برای گرم کردن و حفاظت از قطعات استوانه‌ای در صنعت تبدیل کرده است.

5-المنت‌های فشنگی: ویژگی‌های نظیر تمرکز بالا برای افزایش کارایی گرمایشی در حجم کوچک، سرعت انتقال گرما در مدت زمان کم، مقاومت در برابر ضربه، ایمنی بالا و مواد پوششی مانند استیل، برنج، تیتانیوم، گالوانیزه و فولاد را دارند. به همین دلیل پرکاربرد هستند.

6-المنت شیشه‌ای کواترزی: این هیترها به دلیل جنس شیشه‌ای خود دارای مقاومت بالا در برابر حرارت هستند اما شکننده‌اند. عمدتاً در صنایع مختلف نظیر موارد زیر کاربرد دارند:

♦ خم کاری لوله

♦ تولید گرمایش در صنایع پلاستیک

♦ دستگاه‌های بسته‌بندی

♦ خشک کردن کاغذ

♦ جوهر چاپ

المنت کویل هیتر: نوعی المنت میله‌ای با کارایی بالا که قابل انعطاف بوده و در اشکال مثلثی، مربع و دایره تولید می‌شوند. در هر جایی که محدودیت فضا وجود دارد و نیاز به حرارت بسیار بالایی است؛ می‌توان ازاین نوع هیتر برای ایجاد حرارت مورد نیاز استفاده کرد.

محصولات گرمایشی خود را از ما بخواهید!

ماموریت تهران المنت تولید المنت‌های انعطاف‌پذیر با بالاترین کیفیت و ارائه سطح بی نظیری از خدمات به مشتریان است. از جمله ویژگی‌ها و فواید هیترهای برقی تهران المنت شامل: کیفیت و استحکام بالا، طراحی کاربرپسند، غیر خورندگی، دوام و عمر طولانی، بسیار قابل اعتماد، خروجی عالی و قیمت مناسب است.

گروه صنعتی المنت تهران با بیش از پانزده سال تجربه در طراحی و ساخت انواع هیترهای صنعتی به شرکت‌ها و صنایع بزرگ و کوچک توانسته در بازار لاله‌زار تهران بهترین خدمات را ارائه دهد.

در آخر باعث خوشحالی است برای مشاهده انواع محصولات تهران المنت نظیر: المنت میله‌ای، المنت فلنج‌دار، المنت شیشه‌ای، المنت سرامیکی، المنت فشنگی، المنت تسمه‌ای، المنت سیلیکونی، المنت نواری و کویل هیتر به وبسایت این گروه صنعتی مراجعه کنید؛ تا علاوه بر آشنایی و آگاهی بیشتر از تولیداتش، از قیمت‌های مقرون به صرفه‌ی آن نیز شگفت‌زده شوید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید