آموزش خرید الماس هی دی از سایت ونوم استور

    کد خبر :1045909

هی دی یکی از پرطرفدارترین بازی‌های مزرعه‌داری به‌شمار می‌رود که تاکنون بیشترین تعداد دانلود را در این ژانر به خود اختصاص داده است. در هی دی (Hay Day) پلیرها باید از ابتدا مزرعه خود را که یک مزرعه قدیمی و از کارافتاده است بازسازی کرده و تلاش کنند به آن رونق ببخشند. در حقیقت هدف این بازی این است که شما با مدیریت و مسئولیت‌پذیری، از مزرعه کوچک و ساده خود یک امپراطوری بسازید. در این میان، آیتمی که می‌تواند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کند، الماس هی دی است. الماس هی دی با مزیت‌های فراوانی که دارد می‌‌‌‌تواند باعث پیشرفت هرچه سریع‌تر شما در بازی شود. به‌علاوه، استفاده از این الماس، بهترین روش برای صرفه‌جویی در زمان و سکه‌های طلا به‌شمار می‌رود. خرید الماس هی دی با پول واقعی صورت می‌گیرد و کاربران ایرانی می‌توانند از طریق سایت ونوم استور این آیتم کاربردی را خریداری کنند.

معرفی بازی هی دی

هی دی یک عنوان پرطرفدار در ژانر مزرعه‌داری به‌شمار می‌رود که می‌توانید به صورت رایگان آن را از مارکت‌های آنلاین موبایل مانند گوگل پلی استور و اپل استور خریداری کنید. این بازی توسط کمپانی بازی‌سازی فنلاندی سوپرسل (Supercell) طراحی و در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۲ بر روی پلتفرم iOS و در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۱۳ بر روی پلتفرم اندروید منتشر شد.

در بازی هی دی شما با کاشت بذرهای مختلف، کاشت درختان، تولید محصولات متنوع و پرورش حیوانات مزرعه و نگهداری از حیوانات خانگی می‌توانید به اهداف مهم بازی دست پیدا کنید. همچنین می‌توانید با کاراکترهای غیرقابل بازی یا NPCها که از مزرعه شما بازدید می‌کنند تجارت کنید و محصولات خود را به آن‌ها بفروشید. البته این تجارت دو طرفه است و شما نیز می‌توانید با بازدید از مزرعه‌های مختلف، آیتم‌های مورد نیاز خود را نیز خریداری کنید. با فروش محصولات می‌توانید سکه‌ طلا و اکس‌پی به دست بیاورید که هردو از اهمیت زیادی در بازی برخوردار هستند.

لول آپ (Level Up) یا ارتقا سطح یکی از عوامل مهم در پیشرفت در بازی است. هرچه لول شما در هی دی افزایش پیدا کند، آیتم‌های بیشتری برای شما آنلاک می‌شوند؛ از محصولات و بذرهای کشاورزی گرفته تا فیچرها، ساختمان‌ها و سازه‌های تولیدی. دو منطقه اضافی برای بازی یعنی دریاچه ماهیگیری و شهر نیز پس از رسیدن به یک لول مشخص برای پلیرها باز می‌شوند.

دکوراسیون و شخصی‌سازی مزرعه یکی از امکاناتی است که سوپرسل در اختیار پلیرها قرار داده است تا مزرعه خود را به شکل دلخواه و منحصربه‌فرد طراحی کنند. در هی دی می‌توانید هر چندوقت یک بار در ایونت‌های مختلف شرکت کنید و آیتم‌های گرانقیمت و کمیابی را به عنوان جایزه دریافت کنید. بازیکنان همچنین می‌توانند از طریق چت‌های نوشتاری با بازیکنان دیگر در محله خود ارتباط برقرار کرده و در شرایط مختلف به آن‌ها کمک کنند. شرکت کردن در مسابقات دربی و رقابت برای به دست آوردن جایزه نیز بخش دیگری از این بازی به‌شمار می‌رود. این بازی به صورت فصلی با تم‌ها و تغییرات متناسب با آن فصل ارائه می‌شود.

الماس هی دی چیست و چه کاربردی دارد؟

بازی هی دی به‌صورت رایگان قابل دانلود و نصب بر روی دستگاه است؛ اما برای دسترسی به امکانات بیشتر بازی و پیشرفت سریع‌تر در آن، بهتر است الماس هی دی که ارز پریمیوم بازی به‌شمار می‌رود را داشته باشید. الماس هی دی برای پیش‌روی در بازی و انجام دادن کوئست‌ها ضروری نیست. اما با داشتن آن می‌توانید به آیتم‌های خاص و بسیار کاربردی را خریداری کنید. البته خرید آیتم‌های تزئینی که به کاستومایز کردن مزرعه‌تان کمک می‌کنند هم با الماس هی دی قابل خرید هستند.

از دیگر کاربردهای الماس هی دی می‌توان به خرید سه آیتم خاص نیز اشاره کرد: تورهای مرموز (Mystery Nets)، انگشتر الماس (Diamond Rings) و دسته‌گل‌های لوکس (Gracious Bouquets). همانطور که اشاره کردیم، خرید الماس هی دی مزیت‌های زیادی برای پلیرها دارد و می‌تواند روند پیشرفت شما در بازی را سرعت ببخشد. برای مثال، می‌توانید اسلات‌های جدید به ماشین‌های تولیدی اضافه کرده و در نتیجه محصولات بیشتری تولید کنید. همچنین می‌توانید باکس‌های جدیدی به شاپ کنار جاده اضافه کنید. این کار موجب می‌شود بتوانید محصولات بیشتری برای فروش قرار دهید.

با خرج کردن الماس هی دی می‌توانید یک دور اضافه در گردونه شانس (Wheel of Fortune) داشته باشید. به‌علاوه، امکان انجام تسک‌های اضافی در دربی نیز برایتان فراهم می‌شود. استفاده از الماس هی دی برای تعمیرات، ساخت‌وساز و تولید سریع‌تر محصولات نیز از دیگر مزیت‌های الماس هی دی به‌شمار می‌روند.

اگر برای تکمیل کردن سفارش‌های مزرعه و سفارشات کشتی عجله دارید، می‌توانید آیتم‌هایی که در انبار خود ندارید به کمک الماس هی دی خریداری کنید. همچنین می‌توانید از الماس برای بازسازی ساختمان‌های مزرعه نیز استفاده کنید. خرید سوخت از بخش (Valley) برای کامیون نیز از دیگر مزیت‌های خرید الماس هی دی به‌شمار می‌رود. در مجموع می‌توان گفت خرید الماس هی دی مزیت‌های زیادی برای پلیرهای این بازی دارد. توصیه می‌شود الماس‌های خود را برای کارهای ضروری و مهم استفاده کنید. زیرا الماس هی دی با پرداخت پول حقیقی خریداری می‌شود و به دست آوردن آن به صورت رایگان کار چندان ساده‌ای نیست.

آموزش خرید الماس هی دی از سایت ونوم استور

مشابه هر ارز پریمیوم دیگری در بازی‌های مختلف، به دست آوردن الماس هی دی نیز از روش‌های مختلف به صورت رایگان امکان‌پذیر است. شما با انجام تسک‌های مختلف می‌توانید الماس به دست بیاورید. اما به دست آوردن الماس هی دی از این طریق بسیار زمان‌بر است و شما پس از مدت طولانی تنها تعدادی کمی الماس به دست آورده‌اید.

بنابراین خرید الماس هی دی با پرداخت پول حقیقی بهترین و سریع‌ترین روش برای به دست آوردن این ارز پریمیوم به‌شمار می‌رود. با اعمال تحریم‌های مالی و تحریم کاربران ایرانی از سوی کمپانی سوپرسل، امکان خرید الماس هی دی از طریق شاپ داخل بازی وجود ندارد. بنابراین، طبیعی است که به دنبال فروشگاه‌های معتبر و قانونی برای انجام خریدهای درون‌برنامه‌ای باشیم.

فروشگاه ونوم با دارا بودن نماد اعتماد، امکان خرید الماس هی دی را در شرایط قانونی و با قیمت مناسب برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. با مراجعه به وبسایت فروشگاه ونوم می‌توانید الماس هی دی را در مقادیر دلخواه خود خریداری کرده و به صورت آنی تحویل بگیرید.

برای خرید الماس هی دی از سایت ونوم کافی است صفحه اصلی وبسایت فروشگاه را باز کرده و از بخش پول و آیتم بازی، گزینه الماس هی دی را انتخاب کنید. در صفحه خرید الماس هی دی می‌توانید انواع پکیج‌های الماس هی دی را که در مقادیر مختلف ارائه می‌شوند ببینید. با انتخاب بسته مورد نظر خود از الماس هی دی و تنها با وارد کردن پلیر تگ (Player Tag) خود می‌توانید سفارش خود را نهایی کنید. پس از پرداخت، حساب شما به صورت آنی شارژ خواهد شد.

کلام پایانی

اگر به بازی‌های شبیه‌سازی مزرعه‌داری علاقه دارید، هی دی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. پیشرفت در این بازی و تبدیل شدن به یک مزرعه‌دار نمونه نیازمند پیگیری مستمر و بازی جدی است. شما با رسیدگی به مزرعه خود، مراقبت از حیوانات مزرعه، تولید محصولات مختلف و فروش آن‌ها می‌توانید به پیشرفت مزرعه خود کمک کنید. البته یک آیتم مهم و ارزشمند در بازی وجود دارد که نقش اساسی در پیشرفت شما در هی دی و تبدیل شدن به یک مزرعه‌دار موفق دارد. فروشگاه ونوم این امکان را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است تا به‌راحتی و با قیمت مناسب الماس هی دی را خریداری کرده و به صورت آنی تحویل بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید