مهاجم اسبق لاس‌پالماس در رادار خرید سپیدرود

  • ورزشی
  • شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۵۰
    کد خبر :480632

مهاجم اسبق لاس‌پالماس اسپانیا با حضور در تمرینات سپیدرود رشت در آستانه عقد قرارداد با این تیم قرار دارد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت پس‌ازآنکه نتوانست به دلیل قوانین نقل و انتقالاتی فدراسیون فوتبال نسبت به عقد قرارداد با عباس کامیسوکو هافبک ساحل‌عاجی اقدام کند، دست به شکار مهره‌ای جدید زد.

ماکولی کریستانتوس مهاجم اهل نیجریه که پیش‌ازاین سابقه بازی در تیم‌های رئال مورسیا و لاس‌پالماس اسپانیا، هامبورگ، فرانکفورت و کارلسروهه آلمان، سیویااسپور ترکیه و آاک‌آتن یونان را دارد با حضور در تمرینات سپیدرود رشت در آستانه عقد قرارداد با سرخ‌های شهر باران قرار دارد.

ماکولی 28 ساله و 183 سانتی‌متری متولد 20 آگوست 1990 بوده و با سابقه بازی در تیم‌های ملی زیر 17 سال و زیر 20 سال نیجریه در پست سنتر فوروارد بازی می‌کند.

وی در فصل 2018 عضو تیم هلسینکی فنلاند (HJK Helsinki) بوده و توانایی بازی در وینگر چپ و راست را دارد، ماکولی 73 بار در لالیگای دو به میدان رفته و 19 گل به ثمر رساند، وی عملکردی مشابه در بوندسلیگای دو از خود برجای گذاشت، ماکولی در هشت مسابقه در کوپادل‌ری اسپانیا بازی کرده و دو گل به ثمر رساند.

مهاجم نیجریه‌ای در فصل 2018-2019 سابقه بازی در چمپیونز لیگ را به همراه تیم هلسینکی فنلاند مقابل باته باریسوف به‌عنوان بازیکن تعویضی به مدت پنج دقیقه دارد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت پیش‌ازاین لوکانوزادزه و رومانی چاچوآ دو بازیکن تیم ملی زیر 21 سال گرجستان را به عقد قرار خود درآورده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید