مشکل گلکسی A51 سامسونگ کاربر را دچار دردسر می کند

    کد خبر :900680

گزارش‌های منتشر شده حاکی از وجود یک مشکل عجیب در گوشی گلکسی A51 سامسونگ که باعث ریبوت شدن گوشی هنگام اتصال به شبکه بی سیم می‌شود.

«بازتاب»طبق همین گزارش کاربران هلندی که قصد متصل کردن گوشی خود به شبکه Wi-Fi شعب بزرگ‌ترین سوپرمارکت زنجیره‌ای این کشور را دارند با راه اندازی ناخواسته روبرو می‌شوند. این گزارش‌ها هنگامی جلب توجه کرد که کاربران متعددی در تالار گفتگو رسمی سامسونگ از وجود آن خبر دادند و خواستار رفع آن شدند.

جالب اینکه حتی بازنشانی تنظیمات شبکه در گوشی Galaxy A51 هم به رفع این مشکل کمک نمی‌کند و صرفاً یک راه حل موقت است. برخی کاربران باگ مرموز گلکسی A51 را به یک باگ شناخته شده در گوشی‌های مجهز به چیست‌های اگزینوس 9610 و اگزینوس 9611 نسبت داده‌اند که باعث ریبوت ناخواسته گوشی بدون هرگونه علت مشخص می‌شود.

تاکنون آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A51 در هلند منتشر نشده است، بنابراین باید دید این آپدیت مشکل خاموش-روشن شدن گلکسی A51 پس از متصل شدن به وای فای را به‌طرف می‌کند یا نه. آپدیت مذبور هم اکنون در مناطق دیگری منتشر شده است.

ظاهراً باید منتظر ماند و دید این نقص عجیب گلکسی A51 تنها به هلند محدود می‌شود یا شاهد گزارش‌هایی از مناطق دیگر هم خواهیم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید