مشخصات احتمالی سری Edge 20 موتورولا فاش شد

  • آرشیو
  • یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۶:۱۷
    کد خبر :822522

گفته می‌شود سری موتورولا Edge 20 شامل چهار مدل با نام رمز PStar ،Sierra ،Berlin ،Berlin NA خواهد بود و نسخه‌ی Berlin NA تنها در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

اطلاعات کاملی از خانواده‌ی Edge 20 منتشر شده؛ البته نام‌های موجود در جدول به اسم رمز دستگاه‌ها است و فقط کیوتو (Kyoto) با نام Edge 20 Lite تأیید شده. از طرفی دیگر افشاگر مشهور، ایوان بلاس، می‌گوید PStar احتمالاً نام رمز گوشی سیرا (Sierra) خواهد بود.

به گزارش زومیت، طبق مشخصات منتشرشده، موتورولا Berlin NA به صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰ پیکسل با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حفرهای برای دوربین سلفی مجهز خواهد شد. تراشه‌ی به‌کاررفته در این گوشی از نوع اسنپدراگون 775G خواهد بود که با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ارائه خواهد شد.

در پنل پشت، دوربین اصلی گوشی مذکور احتمالاً ۱۰۸ مگاپیکسل خواهد بود و یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی به همراه دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و سنجش عمق در نظر گرفته شده است. پنل جلوی گوشی میزبان دوربین سلفی با حسگر ۳۲ مگاپیکسل و ظرفیت باتری آن ۵۰۰۰ میلیآمپر ساعت خواهد بود. همان‌طور که از نام گوشی مشخص است، Berlin NA برای بازار آمریکای شمالی در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود و از طریق ورایزن ارائه خواهد شد.

نسخه‌ی جهانی گوشی یادشده دارای صفحه‌نمایش کوچک‌تر ۶٫۶۷ اینچی ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل خواهد بود؛ همچنین از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و بریدگی دوربین سلفی آن در وسط و بالا قرار دارد. نوع تراشه‌ی نسخه‌ی جهانی با Berlin NA یکسان است؛ اما مشخصات دوربین کاملاً متفاوت خواهد بود.

نسخه جهانی برلین در بخش دوربین از حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با دوربین اولتراواید ۱۶ مگاپیکسل و دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۳ برابر بهره خواهد گرفت و دوربین سلفی آن مانند نسخه‌ی Berlin NA با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی همراه است. در بخش انرژی، ظرفیت باتری به مقدار قابل توجهی کاهش یافته و به ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت رسیده است.

محصول بعدی موتورولا با نام رمز PStar به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز خواهد شد و بقیه مشخصات آن مانند نسخه جهانی برلین است. به‌ نظر می‌رسد PStar بهترین گوشی یا به عبارتی پرچم‌دار این سری خواهد بود. با این تفاسیر تفاوت‌های کوچکی بین PStar و نسخه‌ی جهانی برلین دیده می‌شود که می‌توان به رم ۱۲ گیگابایتی به همراه دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۵ برابر بدون افت کیفیت اشاره کرد. یک باتری بزرگ ۶۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت نیز انرژی گوشی را تأمین می‌کند.

نام رمز کیوتو که Edge 20 Lite شناخته خواهد شد، در سراسر جهان با مشخصات ضعیفی عرضه می‌شود. انتظار می‌رود Edge 20 Lite به تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۲۰ مدیاتک به‌ همراه ۶ یا ۸ گیگابایت رم مجهز شود و تنها با حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت ارائه خواهد شد. Edge 20 Lite از صفحه‌نمایشی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره خواهد برد و دوربین سلفی آن به‌صورت حفره‌ای در مرکز قرار خواهد گرفت.

گفته می‌شود در خانواده‌ی موتورولا Edge 20، تنها PStar دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است و به این معنی خواهد بود که پنل آن از نوع OLED‌ است؛ درحالی‌که سایر مدل‌ها به صفحه‌نمایش LCD رضایت خواهند داد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید