بهترین گوشی‌های تاشو بازار موبایل را بشناسید

    کد خبر :973798
گوشی‌های تاشو

در دهه‌های قبل شاهد گوشی‌های تاشویی بودیم که محوریت کاربری متفاوتی با گوشی‌های تاشو امروزی داشتند. در حال حاضر گوشی‌های تاشو بسیار مدرن شده و از ویژگی‌های منحصربفردی بهره می‌برند.

بازتاب- یکی از اولین شرکت‌هایی که به ارائه گوشی تاشو نسل جدید پرداخت سامسونگ و هوآوی بود. دو شرکتی که با قدم گذاشتن در این راه موجب شدند تا برندهای دیگر تصمیم گیرند به این صنعت ورود پیدا کنند.

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین مدل‌ گوشی‌های تاشو بازار آشنا سازیم.

1-بهترین گوشی تاشو: سامسونگ Galaxy Z Flip 4

گوشی‌های تاشو

مزایا: کیفیت ساخت بالا و لولای منعطف/نمایشگر پاسخگو و روشن/ طراحی زیبا و جمع و جور با ضد آب/ حالت فلکس تجربه نرم افزاری را بهبود می‌بخشد

معایب: مسائل مربوط به چین و انعکاس صفحه نمایش/ دوام نمایش در طول زمان یک نگرانی است/ صفحه نمایش بیرونی می‌توانست بهتر باشد

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 در مقایسه با مدل‌های قبلی خود یعنی گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فلیپ 5جی، طراحی ظریف‌تری داشته و ساختار لولا و قاب دوام بیشتری پیدا کردند که در آن احساس استحکام بیشتری حس می‌شود.

مانند گلکسی زد فولد 4، زد  Flip 3 نیز ضد آب محسوب می‌شود. صفحه نمایش بیرونی هنوز کوچک بوده و از نظر عملکرد کمی محدودیت دارد، اما صفحه نمایش داخلی یک پنل فوق العاده و پر جنب و جوش با نرخ تازه سازی تطبیقی 120 هرتز است.

مشخصات دوربین این بار خوب عمل می‌کند، گزینه‌های حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی و ظرفیت باتری نیز بهبود یافت، گذشته از آن با اسنپدراگون 8+نسل 1، عملکرد سریع و کارآمدی هم شاهد هستید.

2-سامسونگ Galaxy Z Fold 4

گوشی‌های تاشو

مزایا: یک مدل جذاب/ سازگاری با قلم S/ عملکرد سریع و خوب نرم افزاری

معایب: دوربین زیر پنل عالی نیست/ چین و انعکاس صفحه نمایش معمولی رنج آور است

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 جانشین گلکسی زد فولد 3 شده و چند پیشرفت کوچک اما مهم  را نسبت به مدل قدیمی‌تر به ارمغان آورده است. طراحی و لولا ارتقا یافته تا گوشی بادوام‌تر و ماندگارتر شود. سامسونگ همچنین عرض نمایشگر جلویی را افزایش داده و آن را به نسبت معمولی گوشی هوشمند نزدیک‌تر کرده است. هنوز کاملاً باریک بوده، اما با این وجود یک پیشرفت مهم روی آن صورت گرفت. یک سیستم دوربین سه گانه مناسب با زوم عالی، صفحه نمایش 120 هرتزی پر جنب و جوش، راحتی پشتیبانی از قلم S و بهینه‌سازی نرم افزاری حالت فلکس را به آن اضافه کنید و یک ماشین چندوظیفه‌ای حماسی خواهید داشت. همه اینها بر روی چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 ساخته شده که یک پلتفرم فوق العاده سریع و کارآمد است.

3-موتورولا ریزر 2022

گوشی‌های تاشو

مزایا: نمایشگر بزرگ و منعطف/شارژ سریع/سخت افزار قوی

معایب: بهینه سازی ناکافی نرم افزاری/دوربین ضعیف اولتراواید و سلفی/لولا و کمی عملکرد ضعیف

مدل قبلی Razr موتورولا که به عنوان Razr 5G معرفی شد، یک مدل میان رده به حساب می‌آمد. گوشی که در زمینه طراحی جذابیت داشت و می‌توانست نظر هر فردی را به خود جلب کند. ابتدا قیمت آن بسیار بیشتر از نمونه مشابه سامسونگ بود و دارای چیپست قدرتمندتر و نمایشگر کوچکتر. با Razr 2022، موتو به تمام این ویژگی‌های حیاتی پرداخت. Razr 2022 یک گوشی پرچمدار مناسب با صفحه نمایشی است که به بزرگی یک پرچمدار استاندارد بوده و مکانیسم تا شدن آن به این معنی بوده که امکان چروک شدن آن کم است. این گوشی دارای نمایشگر بیرونی بزرگ بوده و تجربه صوتی باکیفیتی هم ارائه می‌دهد.

4-آنر Magic Vs

گوشی‌های تاشو

مزایا: نمایشگر بزرگ بیرونی/مشخصات سخت افزاری بزرگ/نمایشگر داخلی بزرگ/فناوری شارژ سریع

معایب: فاقد شارژ بی سیم/ چروک جزئی روی نمایشگر داخلی/ابعاد بزرگ

پرچمدار تاشو Honor رویکردی مشابه با شرکت مادر سابق خود یعنی Huawei را پیش گرفت. این یک دستگاه واقعا بزرگ با یک صفحه نمایش بزرگ انعطاف پذیر در داخل و یک صفحه نمایش با اندازه کامل در خارج است. پس از آن، تعداد زیادی صفحه نمایش به دست خواهید آورد و هر دو نمایشگر یک تجربه بصری عالی را ارائه می‌دهند. همسطح تا می‌شود، که بسیار جذاب بوده و مشخصات چشمگیری دارد.  به لطف پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 تجربه کاربری سریعی خواهید داشت و رابط کاربری Honor با تمام سازگاری مناسبی که دارد تجربه نرم افزاری لذت‌بخشی را رقم خواهد زد. این یک گزینه عالی برای کسانی است که می‌خواهند صفحه نمایش بزرگ تاشو داشته باشند.

5-اوپو فایند N2

گوشی‌های تاشو

مزایا: طراحی کامپکت و وزن کم/صفحه نمایش عالی و پروضوح/سخت افزار قوی و شارژ سریع/دوربین‌های پرچمدار

معایب: نمایشگر داخلی کوچکتر از رقبا است/ بدون فناوری شارژ بی سیم

گاهی اوقات کوچک و جمع و جور بودن به خودی خود بهترین ویژگی یک گوشی است و این دقیقا همان چیزی بوده که ما در مورد Find N2 شاهد هستیم. طراحی قابل حمل و سبک وزن به این معنی بوده که در مقایسه با گوشی‌های تاشو افقی سامسونگ و آنر، تجربه بسیار متفاوتی دارد. سطح کوچک جلوی آن به این معنی بوده که حتی در کوچک‌ترین جیب به راحتی جا می‌شود و با این حال، صفحه نمایش خارجی به اندازه کافی عریض است که برای همه فعالیتی مفید باشد و صفحه نمایش تاشو داخل آن فضای بیشتری را در صورت نیاز به شما خواهد داد.

این ویژگی‌ها در کنار سخت افزاری قوی و سیستم عاملی با رابط کاربری لذت بخش، تجربه بسیار هیجان‌انگیزی را رقم خواهد زد.

6-مایکروسافت سرفیس دوئو 2

گوشی‌های تاشو

مزایا: دوربین های بسیار بهبود یافته/پردازنده سریع/طراحی شیک

معایب: گران قیمت/رابط کاربری نامطلوب

سرفیس دوئو 2 یک گوشی تاشو اندرویدی بوده که مایکروسافت آن را در بازار عرضه کرد. گوشی که از طراحی شیکی برخوردار بوده و پردازنده سریعی هم در آن بهره گرفته شد. این تلفن هوشمند دارای دوربین بهبودیافته‌ای نسبت به نسل پیشین بوده اما قیمت بالایی دارد که شاید شما را از خرید منصرف نماید. در سوی دیگر رابط کاربری دارای برخی معایب بوده که انتظار نداشتیم شاهد آن باشیم، اما به طور کلی دوئو 2 گوشی قابل قبولی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید