مرسدس AMG GT چهار درب هیبریدی تأیید می‌شود

    کد خبر :790245

مرسدس ای ام جی GT با عملکرد بالاتر و چهار درب تأیید می‌شود.

مرسدس ای ام جی GT خودرویی جدید با چهار درب است که اکنون قرار است با عملکرد بالایی به بازار عرضه شود. یک نشان “V۸ BiTurbo E Performance” روی گلگیر این خودرو قرار دارد، به این معنی که این خودرو باید از ۴.۰ لیتری V-۸ توئین توربوی AMG، به همراه یک سیستم هیبریدی قدرتمند استفاده کند.

گفته می‌شود مدل جدید، “GT۷۳” نام دارد و انتظار داریم قیمتی نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار داشته باشد. مرسدس AMG همچنین قصد دارد به زودی از تمام پیشرانه‌های هیبریدی استفاده کند و هدف اصلی آن پورشه پانامرا Turbo S E با ۶۹۰ اسب بخار است.

AMG هنوز جزئیاتی در مورد پیشرانه GT۷۳ به اشتراک نگذاشته است، اما ما انتظار داریم که از یک موتور توربوشارژ ۴.۰ لیتری V-۸، که ۶۳۰ اسب بخار قدرت در GT۶۳ S تولید می‌کند، در کنار موتور الکتریکی قدرتمندتر استفاده کند. علاوه بر این، GT۷۳ باید شبیه به مشخصات فعلی GT۶۳ S باشد. این خودرو همچنین از چرخ‌های مشکی AMG استفاده می‌کند که در ۶۳ و ۶۳ S موجود است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به زودی درباره مرسدس-AMG GT۷۳ اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد و باید تا پایان سال به بازار بیاید. سطح بالای GT۶۳ S در حال حاضر از ۱۶۲ هزار و ۹۵۰ دلار شروع می‌شود، بنابراین انتظار می‌رود در این مدل جدید ، به ۲۰۰هزار دلار برسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید