مذاکرات سرپرست فدراسیون هندبال با وزارت ورزش برای اعزام تیم بانوان

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۰۴
    کد خبر :416479

تیم هندبال بانوان در حالی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن آماده می‌کند که با توجه به مشکلات ارزی کشور، اعزام این تیم قطعی نیست.

تیم هندبال بانوان در حالی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن آماده می‌کند که با توجه به مشکلات ارزی کشور، اعزام این تیم قطعی نیست. دولو، سرپرست فدراسیون هندبال به منظور تامین ارز و هزینه اعزام بانوان مکاتباتی را با وزارت ورزش انجام داده تا در صورت تائید و حمایت وزارت ورزش، این تیم اعزام شود.

پیش از این تیم هندبال نوجوانان و جوانان پس از قرعه کشی مسابقات قهرمانی آسیا، به مسابقات اعزام نشدند که جریمه مالی زیادی را به فدراسیون تحمیل و هندبال را تا مرز تعلیق پیش برد. این جریمه بعد از حضور رحیمی در فدراسیون پرداخت شد و حالا این نگرانی وجود دارد که در صورت عدم حضور بانوان در ژاپن، این ماجرا تکرار شود‌‌‌.

گفتنی است، لیست اولیه بازیکنان تیم ملی هندبال بانوان به آسیا ارسال شده تا در صورت تامین هزینه اعزام، مشکلی از بابت انجام مراحل ثبت نام و اعلام اسامی، وجود نداشته باشد.

به گزارش تسنیم ،مسابقات هندبال بانوان قهرمانی آسیا از 9 آذر ماه در ژاپن آغاز می‌شود و تیم ملی ایران در این مسابقات با ژاپن، قزاقستان، نیوزیلند و استرالیا همگروه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید