مدیران سرخابی ها تغییر نمی کند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۴۳
    کد خبر :1000894
استقلال و پرسپولیس

در جلسه مجمع عمومی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با نظر وزارت ورزش و جوانان مدیران عامل دو باشگاه تغییر نمی‌کنند.جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال و پرسپولیس فردا برگزار می‌شود. مهمترین بحث پیرامون برگزاری جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال و پرسپولیس تغییر اعضای هیئت مدیره است که سازمان خصوصی سازی روی آن تاکید دارد.

 وزارت ورزش و جوانان که متولی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به شمار می‌رود، خیلی مایل به تغییر در جمع اعضای هیئت مدیره دو باشگاه نمی‌باشد اما به توصیه وزارت امور اقتصاد و دارایی بی میل نیست نیمی از اعضای هیئت مدیره دو باشگاه تغییر کند تا نفرات جدید که از سوی سازمان خصوصی سازی معرفی می‌شوند، بتوانند مشکلات مالی دو باشگاه را حل کنند.

بر اساس توافقات صورت گرفته میان وزارت امور اقتصاد و دارایی و وزارت ورزش و جوانان قرار است ۶۰ درصد از اعضای هیئت مدیره دو باشگاه را وزارت ورزش و جوانان و ۴۰ درصد هم توسط وزارت امور اقتصاد و دارایی معرفی شوند. به این صورت اگر هر باشگاهی قرار است پنج عضو هیئت مدیره داشته باشد، سه عضو از سوی وزارت ورزش و جوانان و ۲ عضو از سوی وزارت اقتصاد و امور دارایی معرفی می‌شود.

نکته جالب پیش از برگزاری جلسه مجمع عمومی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس این است که وزارت ورزش و جوانان تاکید دارد که مدیران عامل در دو باشگاه تغییر نکنند. رضا درویش فصل گذشته به همراه تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شد و تغییر او غیر منطقی به نظر می‌رسد. از سویی حجت کریمی نیز به تازگی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شده و در یکی دو ماه اخیر توانست پرونده بدهی‌های خارجی و داخلی را حل کند. با این حساب در حالی به استقبال جلسه مجمع عمومی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌رویم که مدیریت رضا درویش و حجت کریمی از سوی وزارت ورزش و جوانان تثبیت شده است.

خبرورزشی/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید