غیبت لژیونر هندبال ایران در بازی‌های آسیایی

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ ۹:۵۶
    کد خبر :1010219
لژیونر هندبال ایران بازی‌های آسیایی

لژیونر هندبال ایران در باشگاه اینتراخت هاگن بوندسلیگای آلمان می‌گوید در بازی‌های آسیایی امکان همراهی تیم ملی را ندارد و همه چیز بستگی به مکاتبات میان باشگاه و فدراسیون دارد.

پویا نوروزی‌نژاد، در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی هندبال مردان اظهار کرد: فدراسیون در حال مذاکره با باشگاه است چون بازی‌های آسیایی در تقویم فدراسیون جهانی نیست. باشگاه‌ها هم به بازیکنان احتیاج دارد و سخت است که بازیکن را به تیم ملی بفرستند. تا آنجا که می‌دانم متاسفانه در اردوی صربستان نمی‌توانم تیم ملی را همراهی کنم.

او درباره حضورش در بازی‌های آسیایی نیز گفت: برای بازی‌های آسیایی هم فکر کنم امکان همراهی نداشته باشم. البته بستگی به مکاتباتی دارد که بین فدراسیون و باشگاه انجام می‌شود. امیدوارم بتوانم تیم ملی را در این مسابقات هم همراهی کنم.

نوروزی‌نژاد در مورد کسب سکوی آسیا در هانگژو و عبور از رقبا گفت: ۱۰۰ در صد شانس کسب سکو داریم ولی آسان نیست. هندبال در آسیا یک دست شده یعنی دیگر تنها قطر شانس قهرمانی ندارد و تیم‌هایی مثل بحرین نیز به سطح قهرمانی رسیده‌اند. برای روی سکو رفتن خیلی رقابت‌ها نزدیک شده و نمی‌توان از قبل چیزی را تخمین زد.

وی در ادامه در خصوص ادامه فعالیتش در تیم اینتراخت هاگن بوندسلیگای آلمان گفت: همچنان در همین تیم هستم. اکنون در حال آماده‌سازی برای فصل جدید هستیم و بازی‌های دوستانه و تدارکاتی داریم.

ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید