مدل 2023 آلفارومئو جولیا و استلویو رونمایی شد

    کد خبر :950286
آلفارومئو

آلفارومئو از دو مدل به روز شده، آلفارومئو جولیا 2023 و آلفارومئو استلویو 2023 رونمایی کرده است، هر دو خودرو نسبت به مدل های قبلی به روز رسانی های زیادی داشته اند. مدل‌هایی که طراحی کاملا جدیدی ندارند.

بازتاب-‌‌به‌روزرسانی‌ها شامل طیف وسیعی از به‌روزرسانی‌های طراحی، جلوپنجره جدید، چراغ‌های جلو LED و طیف وسیعی از فناوری‌های جدید و موارد دیگر است. جولیا و استلویو جدید در حال انجام اولین نمایش خود هستند. این دو مدل برنده جوایز به لطف دینامیک رانندگی مارک تجاری و طراحی جاودانه که هر خودروی آلفارومئو را به یک اثر هنری متحرک تبدیل می کند، جامعه بین المللی را به خود جلب کرده است. برداشت متمایز آلفارومئو از زیبایی طراحی ایتالیایی در هر دو مدل با مداخلات سبکی که در قسمت جلویی آن‌ها انجام می‌شود، برای ایجاد شباهت خانوادگی واضح و قوی با Tonale، حتی اغواکننده‌تر و امروزی‌تر شده است. جولیا و استلویو جدید در سه ماهه اول سال 2023 در دسترس خواهند بود.

چراغ های جلو اصلی ترین ویژگی جدید در جلو هستند. چراغ‌های 3+3 در هر دو مدل با چراغ‌های جلوی ماتریس تطبیقی ​​کامل ال‌ای‌دی جدید به کار گرفته می‌شوند. این هم شباهت خانوادگی زیادی با Tonale ایجاد می‌کند و هم یکی از ویژگی‌های معروف این برند را به یاد می‌آورد که توسط آلفارومئو SZ زاگاتو و خودروی مفهومی آلفارومئو پروتئو معرفی شد. این سه ماژول خط مقدم منحصر به فرد جولیا و استلویو جدید را تشکیل می دهند و به لطف معرفی فناوری های جدید، بهترین شرایط نوری را تضمین می کنند.

در لینک زیر می توانید جزئیات بیشتری در مورد خودروهای جدید آلفارومئو جولیا و استلویو 2023 در آلفارومئو بیابید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید