مدل ۲۰۲۲ اینفینیتی QX80 با پیشرانه ۵٫۶ لیتر معرفی شد

  • خودرو
  • دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۷:۳۵
    کد خبر :838910
مدل ۲۰۲۲ اینفینیتی QX80 با پیشرانه ۵٫۶ لیتر معرفی شد

مدل ۲۰۲۲ شاسی‌بلند سه ردیف اینفینیتی QX80 با به‌روزرسانی امکانات داخلی و مشابه نیسان آرمادا معرفی شد. این شاسی‌بلند پهن‌پیکر، مجهز به پیشرانه ۵٫۶ لیتری V8 تنفس طبیعی با قدرت ۴۰۰ اسب‌ بخار است.

اینفینیتی برای مدل ۲۰۲۲ QX80، به‌روزرسانی دیگری ارائه کرده و این بار امکانات داخلی شاسی‌بلند سه‌ردیفه‌ی خود را همچون نیسان آرمادا ۲۰۲۱ ارتقاء داده است.

QX80 جدید از نمایشگر باکیفیت و عریض ۱۲٫۳ اینچی و مجهز به سیستم اطلاعات و سرگرمی اینفینیتی InTouch استفاده می‌کند. در مدل فعلی QX80، دیگر شاهد به‌کارگیری نمایشگر دوگانه‌ نیستیم و سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید اینفینیتی امکان استفاده از اپل کارپلی را فراهم می‌کند؛ اما برای استفاده از اندروید اتو باید از USB استفاده کرد.

سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید QX80 از ناوبری و راهنمای خطوط استفاده می‌کند و امکان برقراری تماس با خدمات اینفینیتی وجود دارد. امکان به‌کارگیری اپل کارپلی به شکل بی‌سیم فراهم شده و شارژری بی‌سیم و هوشمند نیز در کابین QX80 قرار گرفته است و صدا از طریق سیستم صوتی Bose Premium پخش می‌شود. علاوه بر این، مشتریان اینفینتی QX80 به شکل استاندارد کروز کنترل هوشمند، صندلی‌های چرمی در سه ردیف و گرم‌کن صندلی‌های سرنشینان جلو و ردیف دوم بهره می‌برند.

همانند مدل قبلی، نسخه ۲۰۲۲ اینفینیتی QX80 به پیشرانه ۵٫۶ لیتری V8 تنفس طبیعی با قدرت ۴۰۰ اسب‌ بخار و ۵۶۰ نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است. پیشرانه به جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته و اتوماتیک متصل است و قدرت را به محور عقب یا از طریق سیستم چهار چرخ محرک All-Mode به تمام چرخ‌ها ارسال می‌کند.

مدل ۲۰۲۲ اینفینیتی QX80 به همراه QX60 در ماه ژوئن معرفی شد. خودروی QX60 شاسی‌بلندی کاملاً جدید و سه‌ردیفه برای حضور در بخش میانی بازار است. خودروی یادشده در مقایسه با QX80 ظاهر متفاوتی دارد؛ اما با ویژگی‌های برتر و امکاناتی مشابه با همتای بزرگ خود عرضه می‌شود.

به گزارش زومیت، اینفینیتی قیمت مدل ۲۰۲۲ QX80 را اعلام نکرده است؛ اما با توجه به سایر قیمت‌گذاری‌ها، می‌توان گفت بدون در نظر گرفتن هزینه‌ی حمل و جابجایی، قیمت QX80 در تریم اصلی و لوکس ۶۹,۱۵۰ دلار خواهد بود.

فروش مدل ۲۰۲۲ اینفینیتی QX60 با قیمت ۴۶,۸۵۰ دلار شروع می‌شود و با امکانات کامل، ۶۳,۲۵۰ دلار قیمت دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید