کانسپت اینفینیتی QX Monograph معرفی شد/رقیب لندکروز از راه رسید

    کد خبر :1044470
اینفینیتی QX Monograph

اینفینیتی برند لوکس نیسان بوده که به تازگی کانسپت اینفینیتی QX Monograph را معرفی کرد که رقیب جدی تویوتا است.

بازتاب-خودروی کانسپت اینفینیتی QX Monograph برای اولین بار در چین به نمایش درآمد، این مدل به وضوح نشان می‌دهد که نسل بعدی اینفینیتی QX80 چگونه خواهد بود. علاوه بر این، این کانسپت چندان مفهومی نبوده و کاملاً شبیه یک خودروی تولیدی به نظر می‌رسد.

اینفینیتی QX Monograph

اینفینیتی QX Monograph یک جلوپنجره بزرگ رادیاتور با الگوی پیچیده دریافت کرد که یادآور شکل مشبک رادیاتور خودروهای تویوتا و لکسوس است، چراغ‌های جلوی باریک متصل به یک سپر، یک چراغ تک نور و دستگیره‌های پنهان در درب است. ستون‌های تیره شده یک جلوه “سقف شناور” ایجاد می‌کنند. لوگو روی مشبک رادیاتور مطابق با مد مدرن روشن شده است.

Infinity نمای داخلی یا جزئیات فنی را فاش نکرده، اما شایعات حاکی از آن بوده که نسل بعدی اینفینیتی QX80 به جای پیشرانه V8 از موتور 5.6 لیتری شش سیلندر مجهز به توربوشارژر بهره خواهد گرفت.

اینفینیتی QX Monograph

ابعاد QX80 فعلی 5290 در 2030 در1935 میلیمتر با فاصله بین دو محور 3075 میلی متر است. خودروی نسل جدید احتمالا بزرگ‌تر خواهد بود. اینفینیتی مشخص نکرده نسل بعدی QX80 پهن پیکر و جذاب را معرفی خواهد کرد و انتظار داریم بزودی پرده از چهره بردارد. احتمال اینکه در طراحی وجه اشتراک بسیاری با این مدل کانسپت پیدا کند زیاد است.

برند مورد اشاره در تلاش بوده تا خودروهایی با فناوری مدرن و طراحی شیک به مخاطب ارائه دهد تا بتواند نظر علاقمندان را بیش از پیش جلب سازد. نیسان هم به عنوان شرکت مادر اینفینیتی چند مدل کانسپت برای سال 2024 تدارک دیده که در نمایشگاه‌های بین المللی مختلف به ترتیب آنها را طبق برنامه رونمایی خواهد کرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید